کد خبر: ۱۳۶۳۷۵
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
0
ساری - مدیرکل بیمه ایران در مازندران گفت: از سال ۸۷ تاکنون باندهای جعل اسناد بیمه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان خسارت به جیب زدند که شناسایی شدند.
شناسایی باندهای جعل اسناد بیمه در مازندران

پول‌نیوز-
بهمن طبیعی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در همایش راهکارهای کاهش بررسی تلفات رانندگی در استان افزود: این باندهای جعل اسناد در استان شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه بیمه ایران ۱۰۰ درصد دولتی است گفت: کسانیکه ضریب بیمه را بالا می برند پلیس راهور و پزشکی قانونی باید نظارت داشته باشند.

به گفته طبیعی نژاد، نظریه کارشناس پلیس راهور و تشخیص درست و صادقانه برای ما بسیار مهم است و در عین حال رقابتهای ناسالم بین شرکتهای بیمه خسارتهای زیادی می زند و بیمه اگر خوب ترویج شود، چنین خساراتی نمی بینیم.

طبیعی نژاد با بیان اینکه وضعی جاده ها مناسب نیست گفت: پلیس راهور باید بیشتر با بیمه تعامل داشته باشد تا میزان حوادث کاهش یابد همچنین برای رانندگان قانونمدار تخفیفات ۷۰ درصدی بیمه درنظر گرفته شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز در این جلسه گفت: مرگ و میر هر دو سال شبیه یک زلزله است و که بالغ بر ۴۲ هزار نفر بر اثر تصادف جانشان را از دست می دهند.

علی عباسی بیان داشت: با توجه به اینکه روانگردانها و مواد مخدر نیز علل مرگ و میر را تشکیل می دهند ضرورت داردسختگیری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی عابران پیاده را بیشترین شمار تلفات ناشی از تصادفات برشمرد و گفت: باید برای پیشگیری از تلفات برنامه ریزی شود.

منبع: مهر
برچسب ها: بیمه ، جعل ، اسناد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: