April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۶۵۶
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
0
براي نخستين بار در كشور با هدف حفظ و ارتقاء زيباييهاي شهري و اخلاقي در جزيره كيش، نخستين مراسم سوگند كيشوندي برگزار شد.
برگزاری مراسم تحليف كيشوندي در كيش
پول‌نیوز- در نخستين مراسم تحليف سوگند شهروندي كه درجزيره كيش برگزار شد دكتر مونسان ضمن تبريك به شركت كنندگان در اين دوره ها، حضور شهروندان جديد را افزايش ظرفيت هاي كيش برشمرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (معظم له) درخصوص لزوم الگو سازي براي سبك زندگي گفت: با توجه به اينكه از جزيره كيش همواره به عنوان جزيره زيباي كيش نام مي برند اين زيبايي بايد در همه بخش هاي كيش متبلور باشد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش افزود: وجود مواهب طبيعي، جاذبه هاي زيبا و انسان هاي خلاق، پيشرو و با اخلاق باعث شد با همكاري دانشگاه جامع علمي كاربردي كيش درخصوص حفظ و ارتقاء اين ويژگي ها برنامه ريزي كنيم.

دكتر مونسان در بيان يكي از جلوه هاي زيبايي و وجوه تمايز كيش با ديگر شهرها گفت: جزيره كيش يكي از الگوهاي كشور در بحث ترافيك است كه اين موضوع از ويژگيهاي جالب توجه براي گردشگران داخلي و خارجي است.

برگزاری مراسم تحليف كيشوندي در كيش

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به قوانين زندگي فردي و اجتماعي در دين مبين اسلام افزود: در اجراي اين طرح توجه به هر دو بخش مدنظر قرار دارد و آمارهاي استقبال شهروندان نشان دهنده علاقمندي كيشوندان به اجراي اين طرح است.

وي از پايمال نكردن حقوق مردم، كمك رساني و احساس مسئوليت نسبت به هم نوع، حسن اخلاق، گشاده رويي، صبر، فروتني و مدارا به عنوان گوشه اي از صفات بارز و سجاياي اخلاقي تاكيد شده در دين اسلام ياد كرد كه در طرح سوگند كيشوندي براساس اين آموزه هاي ارزشمند ديني شهروندان آموزش مي بينند.

دكتر مونسان در پايان ابراز اميدواري كرد جزيره كيش هميشه شهري بدون معضلات اجتماعي و سرشار از زيباييهاي شهري واخلاقي باشد.

قرائت سوگند و اهداي كارت گواهينامه سوگند كيشوندي به تعدادي از شهروندان شركت كننده در اين طرح بخش پاياني اين مراسم بود.

گفتني است در طرح سوگند كيشوندي كه از 35 روز پيش با تاكيد مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش برنامه ريزي و اجرا شده تاكنون 367 نفر براي شركت در كلاسهاي آموزشي به دانشگاه جامع علمي كاربردي مراجعه و221 نفر گواهي پايان اين دوره ها را دريافت كرده اند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: