May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۷۱۶
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
0
حجتی افزود: تا 70 در صد تخفیف عدم خسارت همراه با 20 در صد تخفیف ویژه کارکنان محترم بنیاد و نحوه پرداخت 20 درصد نقد و پرداخت الباقی در 12 قسط از جمله تخفیف های اعمال شده جهت کارکنان محترم بنیاد و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر می باشد.
تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و بیمه دی
پول‌نیوز- تفاهم نامه ارائه پوشش های بیمه ای بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه اتومبیل و بیمه جامع آتش سوزی منازل مسکونی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور با شرکت بیمه دی منعقد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهندس علیرضا حجتی معاون فروش و توسعه بازار شرکت بیمه دی گفت: در این تفاهم نامه که به امضای مدیر عامل شرکت بیمه دی و مدیر کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید رسیده است ضمن تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به کارکنان محترم و خانواده معزز شهدا و ایثارگران تخفیف های ویژه ای لحاظ شده است.

وی افزود: تا 70 در صد تخفیف عدم خسارت همراه با 20 در صد تخفیف ویژه کارکنان محترم بنیاد و نحوه پرداخت 20 درصد نقد و پرداخت الباقی در 12 قسط از جمله تخفیف های اعمال شده جهت کارکنان محترم بنیاد و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر می باشد.

معاون فروش و توسعه بازار شرکت بیمه دی تصریح کرد: علاقه مندان جهت استفاده از تخفیفات ویژه بیمه دی می توانند به شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایند.

قابل ذکر است با ارسال کد مرکز استان به شماره تلفن 0212313 آدرس شعب شرکت بیمه دی به مشتری ارسال می گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: