کد خبر: ۱۳۷۱۴۶
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
0
متقاضيان سفر به عتبات عاليات كه در قرعه كشي اين دوره از پيش ثبت نام‌ها پذيرفته شده اند، از امروز مي‌توانند ثبت نام خود را در كاروان‌هاي عتبات قطعي کنند.
پول‌نیوز- متقاضيان سفر به عتبات عاليات كه در قرعه كشي اين دوره از پيش ثبت نام‌ها پذيرفته شده اند، از امروز (دوشنبه) مي‌توانند بر اساس زمان مشخص شده براي هريك از اولويت ها، ثبت نام خود را در كاروان‌هاي عتبات قطعي نمايند.

لازم به توضيح است دارندگان اولويت‌هاي (۱ و ۲) از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه)، اولويت‌هاي (۳ و ۴) از ساعت ۱۰ صبح امروز همچنين دارندگان اولويت‌هاي (۵ و ۶) از ساعت ۱۱ و دارندگان اولويت (۷) از ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز مي‌توانند با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات به نشانيwww.atabat.haj.ir، نسبت به انتخاب كاروان و قطعي نمودن ثبت نام خود اقدام نمايند.

لازم به ذكر است دارندگان اولويت ۸ (ذخيره) نيز از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه ۷ اسفندماه با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات مي‌توانند از وضعيت پذيرش خود مطلع شوند.

اين دوره از پيش ثبت نام‌هاي عتبات از ۱۸ بهمن آغاز شد و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه داشت و اعزام كاروان‌هاي اين دوره نيز از ۲۱ اسفندماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت كه ايام عيد نوروز نيز جزء اين دوره از اعزام‌ها خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: