May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۴۵۱
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
0
نیکوس کوجی وزیر امورخارجه یونان در اجلاس غیر رسمی وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با اشاره به اوضاع سوریه ، عراق، لیبی و کشورهای افریقایی گفت: یونان در واقع به عنوان سد محکمی در برابر ورود افراط گرایان و مهاجران غیر قانونی به دیگر کشورهای اروپایی است.
اگر آتن سقوط کند ...پول‌نیوز- وزیر امورخارجه یونان گفت که چنانچه آتن از نظر اقتصادی سقوط کند، هزاران افراطی و مهاجر غیر قانونی وارد اروپا خواهند شد.

رسانه های خبری یونان گزارش دادند: نیکوس کوجی وزیر امورخارجه یونان در اجلاس غیر رسمی وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با اشاره به اوضاع سوریه ، عراق، لیبی و کشورهای افریقایی گفت: یونان در واقع به عنوان سد محکمی در برابر ورود افراط گرایان و مهاجران غیر قانونی به دیگر کشورهای اروپایی است.

وی ضمن اعلام نیاز به کمک ها و همیاری بیشتر اتحادیه اروپا برای جلوگیری از ورود مهاجران غیر قانونی به یونان و دیگر کشورهای اروپایی، ثبات مالی آتن را مهم توصیف کرده است.

تحلیلگران این اظهارات وزیر امورخارجه یونان را در آستانه برگزاری اجلاس وزیران اقتصادی و دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ( یوروگروپ) ترفند سیاسی قلمداد و شماری از احزاب یونان به این اظهارات شدیداً انتقاد کرده اند.

اجلاس یوروگروپ بناست روز دوشنبه برگزار شود و عمدتاً بحران مالی یونان را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

حزب سوسیالیست پاسوک، حزب راستگرای دمکراسی نوین و حزب پوتامی با انتقاد از اظهارات وزیر امورخارجه یونان گفته اند: در حالی که یونان با کشورهای اتحادیه اروپا در آستانه بررسی پیشنهادات اصلاحات اقتصادی قرار دارد، این گونه اظهارات به اعتبار و توانایی کشور در مقابله با ورود مهاجران غیر قانونی لطمه فراوانی وارد می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: