May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۴۶۶
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
0
استفاده از تخم مرغ رنگی در مراسم مذهبی مسیحیان بویژه عید پاک بسیار رایج است تا جایی که این تخم مرغ را تخم مرغ عید پاک می نامند. بزرگترین خط تولید تخم مرغ رنگی با تولید سالانه 10 میلیون تخم مرغ رنگی در روستای دای نِ دورف کشور اتریش قرار دارد.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - تا کنون از خطوط تولید کالاهای مختلف برایتان گزارش تهیه کرده ایم اما اینبار سراغ یک خط تولید متفاوت خواهیم رفت. زمانی که یک کارخانه  فقط تخم مرغ رنگی بسازد قطعا در نوع خود جالب توجه خواهد بود. در این خط تولید زیبا! ابتدا تخم مرغ ها را آب پز کرده و سپس وارد خط رنگ می کنند.

در ادامه تصاویری از بزرگترین خط تولید تخم مرغ رنگی در روستای دای نِ دورف کشور اتریش را خواهیم داشت که سالانه حدود 10 میلیون تخم مرغ رنگی را روانه بازار می کند و تجارت پر رونقی را برای خود ایجاد کرده است.

گفتنی است، استفاده از تخم مرغ رنگی در مراسم مذهبی مسیحیان بویژه عید پاک بسیار رایج است تا جایی که این تخم مرغ را تخم مرغ عید پاک می نامند. در باور مسیحیان خرگوش ها در روز عید پاک وارد لانه مرغ ها شده و تخم مرغ آنها را می دزدند، بنابراین مردم تلاش می کنند تا با رنگ آمیزی آنها، خرگوش ها را گمراه کرده و مانع به سرقت رفتن تخم مرغ ها شوند. در روز عید پاک افرادی که به آنها ایستر بانی گفته می شود با پوشیدن لباس خرگوش تخم مرغ های رنگی را در نقاط مختلف خانه پنهان کرده و کودکان به جستجوی آنها می پردازند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: