April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۶۴۳
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
0
پیکر آن مرحومه پس از تشییع در اصفهان برای خاکسپاری به تهران منتقل می شود.
پول‌نیوز- پیکر "صدیقه مظاهری" همسر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و مادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محله لادان شهر اصفهان تشییع شد.
 
پیکر همسر آیت الله جنتی عصر روز جمعه از مقابل مسجد شهید مطهری تا امامزاده شاه عبدالمومن لادان شهر اصفهان با حضور اقشار مردم و مسوولان تشییع و نماز میت آن مرحومه توسط ایت الله ناصری از علمای حوزه علمیه اصفهان خوانده شد.
 
آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده دفتر رییس جمهوری، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان استانی و تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به همراه شماری زیاد از مردم در آیین تشییع آن مرحومه حضور داشتند.

تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی در اصفهان (+عکس)

مرحومه صدیقه مظاهری همسر آیت الله جنتی که برای دیدار با اقوام خود به اصفهان آمده بود، پنجشنبه شب به دلیل کهولت سن و ایست قلبی درگذشت.
 
پیکر آن مرحومه پس از تشییع در اصفهان برای خاکسپاری به تهران منتقل می شود.
 
براساس اعلام مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان پیکر مرحومه صدیقه مظاهری قرار است ساعت 10 صبح فردا ( شنبه) از مقابل شورای نگهبان در تهران تشییع شود.
 
محمد مهدی شیرمحمدی روزجمعه در گفت وگویی اظهار کرد: پیکر مرحومه مظاهری بعد از تشییع در تهران طبق وصیت شان در نزدیکی مزار شهدای 72 تن و در کنار قبر نوه اش (محسن جنتی) به خاک سپرده خواهد شد.
 
وی افزود: مراسم ختمی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه در مدرسه عالی شهید مطهری برای آن مرحومه برگزار خواهد شد.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: