April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۲۲۱
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
0
از ابتدا تا بهمن ماه سال گذشته 150 هزار تن گوشت مرغ به منظور تنظیم بازار این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری و ذخیره سازی شده بود که به تناسب نیاز بازار مرغ منجمد به بازار عرضه می شد.
پول‌نیوز- بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی مصوب و در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ و تنظیم بازار شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید گوشت مرغ منجمد اقدام کرد.

به گزارش شرکت پشتیبانی امور دام کشور، تمام تولیدکنندگان، تشکل ها، اتحادیه ها و شرکت های زنجیره کامل تولید می توانند برای انعقاد قرارداد و تحویل مرغ به ادارات کل و مدیریت های این شرکت در استان های کشور مراجعه کنند.

این درحالیست که از ابتدا تا بهمن ماه سال گذشته 150 هزار تن گوشت مرغ به منظور تنظیم بازار این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری و ذخیره سازی شده بود که به تناسب نیاز بازار مرغ منجمد به بازار عرضه می شد.

در همین راستا هر کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت پنج هزار و 500 تومان در بازار به فروش رسید.

در 1.5 ماه پایانی سال 93 تا اوایل فرودین ماه سالجاری، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم بین 7 تا 10 هزار تومان در نوسان بود که طی این مدت برای تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام کشور اقدام به عرضه حدود 30 هزارتن مرغ منجمد به بازار کرد.

امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در بازار کشور بین 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابراین کاهش قیمت مرغ زنده به کمتر از 4 هزار تومان منجر شد تا شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای حمایت از تولید داخل به طور مجدد اقدام به خرید گوشت مرغ از تولید کنندگان کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: