April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۵۸۸
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
0
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون جامع ایثارگران که تنها ۷۳ درصد آن سال گذشته به دلیل مشکلات مالی پیاده سازی شد در سال جدید به صورت کامل مورد بررسی و اجرا قرار خواهد گرفت.
پول‌نیوز- حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نخستین یادواره ملی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران در مشهد از اجرای قانون جامع ایثارگران و همچنین پرداخت معوقات ایثارگران تا پایان سال جاری خبر داد.

وی در جمع خبرنگاران اذعان کرد:  ۵ هزار و ۳۰ میلیارد ریال از معوقات مربوط به سال ۱۳۹۱ ایثارگران تا پایان امسال پرداخت می شود.

حجت الاسلام شهیدی پرداخت معوقات سال های ۹۲ و ۹۳ ایثارگران را نیز از دیگر برنامه های اصلی بنیاد شهید عنوان کرد و بیان کرد: ماده ۶۳ فرهنگ ایثار شهادت در سال جاری به طور کامل اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگاران درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از این نهاد گفت: در این زمینه تمامی دغدغه های نمایندگان محترم برطرف شده و  تحقیق و تفحص انجام شده  از این نهاد در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان و بسته به نظر انها قرائت می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در جمع خبرنگاران مشهدی ضمن قدردانی از مسئولان خراسان رضوی در راستای برپایی مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی و ۴ هزار شهید ارتش بیان کرد: یادواره این شهید بزرگوار و سایر شهدای انقلاب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

نخستین یادواره ملی شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و چهار هزار شهید ارتش  ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و محلی در تالار صبا مشهد برپا و طی این مراسم از تمبر یادبود این شهید بزرگوار با حضور خانوده ایشان رونمایی شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: