کد خبر: ۱۴۰۸۶۷
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
0
دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر اهمیت بانکداری الکترونیک گفت: توسعه پیشخوان‌های شهرنت از اهداف عمده در سال جاری است و از اقداماتی است که به عنوان جایگزین توسعه فیزیکی شعب دنبال می‌شود.
توسعه پیشخوان‌های شهرنت از اهدف بانک شهرپول‌نیوز- مدیرعامل بانک شهر از ارائه 95 درصد از خدمات شعب توسط پیشخوان‌های شهرنت تا پایان سال ‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر اهمیت بانکداری الکترونیک گفت: توسعه پیشخوان‌های شهرنت از اهداف عمده در سال جاری است و از اقداماتی است که به عنوان جایگزین توسعه فیزیکی شعب دنبال می‌شود.

وی افزود: هم اکنون 40 پیشخوان‌ شهرنت در سطح کشور فعال است و بر اساس برنامه، قرار است تا پایان امسال 200 پیشخوان دیگر به این تعداد اضافه شود.

پورزرندی خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش زیادی از خدمات بانکی توسط این پیشخوان‌ها ارائه می‌شود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال و منطبق با قوانین و مقررات بانک مرکزی، 95 درصد خدمات بانکی توسط این پیشخوان‌ها ارائه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: