April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۱۳۴
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
0
پلیس شهرستان تایباد خراسان رضوی قریب به ۹ تن گوشت مرغ و ماهی فاسد آماده بسته بندی برای عرضه به بازار کشف کرد.
پول‌نیوز- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز سردخانه غیرمجازگوشت در روستای فیض آباد شهرستان تایباد موضوع در دستور کار کارآکاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی با همکاری تیم های گشت و عملیات کلانتری کاریز و کارشناسان سازمان دامپزشکی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس محل مورد نظر را با هماهنگی مقام قضایی به طور ضربتی پاکسازی کرد و در این عملیات قریب به 9 تن گوشت مرغ (جگر،سنگدان ،بال وگردن) و ماهی فاسد و تاریخ مصرف گذشته به ارزش ریالی 511 میلیون ریال به صورت بسته بندی شده با تاریخ مصرف جدید کشف کردند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: در این عملیات سه عامل این اقدام مجرمانه دستگیر و در بازجویی های پلیسی به بسته بندی و فروش گوشت های فاسد با تاریخ مصرف جدید اعتراف کردند.

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی درباره این پرونده ادامه دارد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: