April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۸۵۵
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
0
سه میلیارد ریال توسط مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه برای تکمیل شدن مؤسسه فرهنگی و حسینیه ثاراله دزفول پرداخت شد.
کمک مالی موسسه اعتباری عسکریه به حسینه ثارالهپول‌نیوز- در پی بازدید حجت‌الاسلام سید امین جوادی از شهر دزفول و دیدار با امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، مباحث مهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دزفول مورد بحث و بررسی و مذاکره قرار گرفت و مقرر گردید با ارائه جزئیات طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری این شهر و بررسی کارشناسان امکان حضور و سرمایه‌گذاری مؤسسه اعتباری عسکریه در طرح‌های عمرانی این شهر فراهم گردد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ادامه مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه و شهردار دزفول و هیأت همراه با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از پروژه‌های در حال اجرای شهر بازدید کرده و ضمن بازدید از پروژه مؤسسه فرهنگی و حسینیه ثاراله، حجت الاسلام سید امین جوادی مبلغ سه میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل پروژه مذکور اهدا کردند.

کمک مالی موسسه اعتباری عسکریه به حسینه ثاراله

لازم به ذکر است که پروژه ساخت حسینیه ثاراله در حدود 10 سال است که آغاز شده و مراحل پایانی آن در حال انجام است. این حسینیه با توجه به اینکه هنوز به طور کامل ساخته نشده است در ایام و مناسبت‌های مذهبی و ملی میعادگاه عاشقان به ائمه اطهار(ع) و دوستداران انقلاب اسلامی است.

در ادامه مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه با حضور در شعب مؤسسه در اهواز و دزفول از نزدیک نحوه فعالیت کارکنان را مورد بررسی قرارداد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف با ایشان به گفتگو پرداختند.

کمک مالی موسسه اعتباری عسکریه به حسینه ثاراله

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: