April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۵۴۴
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
0
حضور پرشور جوانان و هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادي، امروز چهارشنبه 16 ارديبهشت ماه را به یک روز فراموش نشدنی در تاریخ مسابقات جام باشگاه های آسیا تبدیل کرد و در مسابقه ای دیدنی که راس ساعت 35 : 20 در ورزشگاه صدهزارنفری آزادی برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دوبریک بر تیم بنیادکار ازبکستان غلبه کرد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
حمایت بانک انصار از تیم فوتبال پرسپولیسپول‌نیوز- باحضور پرشورهواداران، بازی خوب تیمی و حمايت مالی بانک انصار از نماينده فوتبال ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا، تیم فوتبال پرسپوليس ایران از سد تیم فوتبال بنيادکار ازبکستان گذشت و وارد مرحله بعدی این مسابقات شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حضور پرشور جوانان و هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادي، امروز چهارشنبه 16 ارديبهشت ماه را به یک روز فراموش نشدنی در تاریخ مسابقات جام باشگاه های آسیا تبدیل کرد و در مسابقه ای دیدنی که راس ساعت  35 : 20 در ورزشگاه صدهزارنفری آزادی برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دوبریک  بر تیم بنیادکار ازبکستان غلبه کرد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.

در گزارش مذکور همچنین آمده است که حمايت مالي بانک انصار در راستاي مسوليت‌هاي اجتماعي و پشتيباني از ورزشکاران ميهن عزيزمان که نماد قدرت وتوانايي ورزشي کشورمي‌باشند، صورت می گیرد و بانک انصار باتوجه به اهمیت این مسابقات از تیم سرخپوش تهران حمایت مالی کرد تا مشوق این تیم در مسابقه اش با نماینده ازبکستان باشد.

در پايان گزارش آمده است که حضور پرشور هواداران تیم پرسپولیس، جوانان فوتبال دوست کشورمان و برخی از کارکنان بانک انصاردر ورزشگاه آزادي که به صورت رایگان انجام شد، به شکل گرفتن یکی از رویدادهای دیدنی در مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا انجامید.

حمایت بانک انصار از تیم فوتبال پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: