April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۵۹۵
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
0
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه ۵۰۰ واحد مسکن ویژه در خردادماه تحویل می شود، گفت: اتمام مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا پایان امسال انجام می شود.
زمان تحویل مسکن مهر پردیس اعلام شدپول‌نیوز - فریبرز واحدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مسکن ویژه استان تهران ۱۱۰۰ واحد آماده بهره‌برداری شده است و تمام متقاضیانی که قسط پنجم را واریز کرده‌اند شامل ۶۰۰ نفر واحدهای خود را تحویل گرفته‌اند.
وی ادامه داد: فقط در طبقات چهار و پنج این واحدها در راستای تأیید آسانسورها از سوی اداره‌کل استاندارد هنوز واحدها تحویل نشده است که تلاش می‌کنیم پس از تأیید استاندارد، این واحدها تحویل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تا پایان خردادماه امسال ۵۰۰ واحد مسکن ویژه تهران تحویل متقاضیان می‌شود.
واحدی همچنین درباره مسکن آبشناسان رباط‌کریم بیان کرد: ۹۰ درصد این واحدها تحویل شده است و در ۱۰ درصد واحدها مشکلاتی با تعاونی‌ها داریم که در حال رفع شدن است، ضمن آنکه با اداره‌کل تعاون استان تهران جلساتی برگزار کرده‌ایم.
وی یادآور شد: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بسته می‌شود.
واحدی همچنین درباره مسکن مهر پردیس توضیح داد: طبق جلسات شورای مسکن استان تهران، اغلب این واحدها در سال ۹۴ تحویل می‌شود و تعداد کمی از آنها نیز در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.
وی بیان کرد: در مسکن پردیس، زیرساخت آب و تأمین خدمات مشکلاتی دارد که در حال رفع آن هستیم.

منبع :خبرگزاری اقتصادی ایران
برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: