کد خبر: ۱۴۳۹۰۲
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
۲
طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد.
پول‌نیوز- امیرحسن امیری از رونمایی از دو محصول جدید ام‌وی‌ام طی سال جاری خبر داد و گفت: یکی از این محصولات، خودروی سواری با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان و خودروی دیگر نیز یک شاسی بلند با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

به گفته وی، از سال آینده یکی از این محصولات جدید سهم 30 درصدی در تولیدات شرکت مدیران خودرو خواهد داشت و برای خودروی دیگر نیز سهم 15 درصدی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به برنامه تولید 100 هزار دستگاه خودرو طی سال جاری توسط شرکت مدیران خودرو، گفت: طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد.

وی در پاسخ به این سوال که خودروسازان داخلی شما را به عنوان یک تهدید در عرضه خودروهای چینی تلقی می‌کنند، آیا شما نیز آنها را یک تهدید برای خود می‌دانید؟ گفت: ما آنها را تهدید نمی‌دانیم، بلکه آغاز تولید خودروهای چینی توسط خودروسازان بزرگ را به منزله یک فرصت برای خود به حساب می‌آوریم زیرا باعث می‌شود بازار رقابتی‌تر شود.

مدیر فروش مدیران خودرو تصریح کرد: ورود خودروسازان داخلی به تولید خودروهای چینی، کار فروش را برای ما سخت‌تر می‌کند، ولی باز هم در بازار رقابتی خودرو با اعمال روش‌های جدید فروش و تبلیغات، به توسعه خدمات پس از فروش و عرضه محصولاتمان خواهیم پرداخت.
منبع: ایلنا
برچسب ها: خودرو ، ام وی ام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1394/03/03
آغاز تولید خودروی چینی توسط شرکتهای بزرگ دولتی هرگز نمیتواند با خصوصی ها رقابت کند- هزینه راه اندازی زیادی میکنند
ناشناس ديگر
Iran, Islamic Republic of
08:47 - 1394/03/04
سلام /اگه خودرو سازهاي داخلي قدري طمعشان را كمتر كنند نياز ي به خودروهاي خارجي وچيني نداريم ضمن اينكه خودروهاي هيتروبيدي نيز به توليد انبوه با قيمت درحد توانائي خريد عام برسانند تا هم الودگي كمتر (طول عمر بيشترو...) وهم منافع داخلي بهتر گردد /
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: