کد خبر: ۱۴۴۶۷۵
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
۱
ترنسند اولین کمپانی تایوانی تولید کننده حافظه رم برای رایانه بود که گواهی ایزو9001 را بدست آورد.در گزارش سال 2007 گارتنر ترنسند به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ فلش مموری در جهان معرفی شد.
پول نیوز؛ مازیار دانیالی -   این روزها تهیه یک هارد اکسترنال شخصی و ذخیره انواع اطلاعات روی آن امری بسیار ابتدایی و رایج است. حتما شما هم یکی از این ابزارک های ذخیره سازی از فلش گرفته تا هارد چند ترابایتی را در اختیار دارید. در گذشته هارد وسیله ای سنگین، بزرگ با ظرفیتی بسیار محدود بود اما به لطف پیشرفت تکنولوژی هم اکنون انواع هارد با ظرفیت های باورنکردنی و در اندازه هایی بسیار جمع و جور تولید می شوند تا تضمینی بر حفظ اطلاعات ارزشمند کاربران آنهم برای مدتی طولانی باشند.
میل و اشتیاق بالای کاربران دنیای فناوری به ذخیره اطلاعات و بازار پرسود تولید قطعات جانبی موجب شده تا کمپانی های مختلفی اقدام به تولید و عرضه حافظه های جانبی کنند. در این میان یکی از برندهای مطرح کمپانی تایوانی ترنسند است. دفتر مرکزی ترنسند در شهر تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. موقعیت شهر مذکور که یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی آسیا محسوب می شود، موجب شده تا کمپانی ترنسند در تجارت و بازاریابی محصولات عملکرد موفقی داشته باشد.
محصولاتی چون حافظه رم برای رایانه، انواع فلش ممموری ها، پخش کننده موسیقی قابل حمل، هارد اکسترنال، تولیدات چندرسانه ای، کارت های گرافیک و لوازم جانی در خط تولید این شرکت تایوانی قرار دارند. با توجه به دامنه فعالیت و تجارتی موفق؛ ترنسند هم اکنون دفاتری عملیاتی را در آمریکا، آلمان، هلند، انگلیس ژآپن، هنگ کنگ، چین، هند و کره جنوبی تاسیس کرده است.

ترنسند اولین کمپانی تایوانی تولید کننده حافظه رم برای رایانه بود که گواهی ایزو9001 را بدست آورد . در گزارش سال 2007 گارتنر ترنسند به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ فلش مموری در جهان معرفی شد.

تاریخچه تاسیس این کمپانی به سال 1988و شهر تایپه باز می گردد که در آن زمان پیتر شو اولین محصول را با نام ترنسند تولید کرد. با برنامه ریزی های پیتر شو فعالیت های ترنسند در دنیای تجهیزات رایانه ای ادامه یافت تا اینکه در سال 1997 گواهینامه ارزشمند ایزو 9001 برای این برند به ثبت رسید. در همان زمان دفتر ترنسند در توکیو تاسیس شد و این رویدادی مهم در تاریخ این شرکت محسوب می شود. حضور در ژاپن به عنوان قطب تولیدکننده محصولات دیجیتال موجب شد تا نام ترنسند به سرعت در میان دوستداران تکنولوژی پخش شود و این شرکت در مسیر کسب اعتبار بیشتر به فعالیت خود ادامه دهد. در سال 2006 کمپانی تایوانی دفتر خود در شهر شانگ های کشور چین را افتتاح کرد و در آن زمان نامش در میان 20 برند برتر جهانی تایوان قرار گرفت.
محصولات ترنسند از بهترین مواد اولیه و دقت بالا در خطوط تولید برخوردار هستند که این مساله عاملی برای تداوم موفقیت های این برند تایوانی تا به امروز شده است.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
19:31 - 1394/03/14
مارک ترنسد واقعا عالیه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: