April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۳۳۹
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
0
با توجه به افزایش رقابت بین شرکت‌های مطرح تولیدکننده ساعت در کشور سوئیس، همواره ساخت محصولی خاص و منحصربه‌فرد در دستور کار اکثر شرکت‌های ساعت‌سازی بوده است و اکنون سازندگان از ابرخودرو برای تولید یک ساعت الهام گرفته‌اند.
پول‌نیوز- شرکت سوئیسی MB&F پس از تولید نمونه‌های بی‌نظیری از ساعت‌های خاص و جالب توجه، در اقدامی جالب موفق به ساخت ساعتی شگفت‌انگیز با الهام از طراحی چند خودروی خاص و گران‌قیمت شده است.

طراحی ساعت HMX با نظر ماکسیمیلیان بازر، بنیانگذار این شرکت و با الهام از چند ابرخودرو انجام شده است.

برای ساخت بدنه مقاوم و بسیار زیبای این ساعت، از آلیاژ تیتانیوم با درجه کیفی پنج و فولاد ضدزنگ استفاده شده است، همچنین این ساعت از 223 قطعه مجزا ساخته شده که در کنار زیبایی خیره‌کننده از دقت و کارایی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

یکی از متمایزترین نکات در طراحی این ساعت صفحه نمایش منحصربه‌فرد آن است، به طوری‌که مشاهده ساعت و دقیقه بر خلاف ساعت‌های موجود از طریق دو پنجره مجزا و با الگویی متفاوت به نمایش گذاشته می‌شود.

طراحی ساعت مچی با الهام از ابر خودرو

دو صفحه نمایش این ساعت از جفت دیسک‌های مجزا ساخته شده که علائم نمایش زمان بر روی هرکدام چاپ شده است، همچنین از طریق دو کریستال بسیار شفاف صفحه نمایش بزرگنمایی شده و به کمک نوررسانی از بالا و پایین نمایش خیره کننده‌ای از زمان ارائه می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت سازنده، برای الهام بیشتر از دنیای خودروهای پرسرعت این ساعت مجهز به محفظه ذخیره روغن است که علاوه بر تاثیر بر کارکرد روان و زیبا شدن ظاهر آن نیاز است تا در هر دوره مشخص روغن تعویض شود.

این ساعت برای مدت محدود و در رنگ‌های خاصی مانند رنگ سیاه لوتوس، قرمز فراری، آبی بوگاتی ویرون قابل تهیه است.

طبق اعلام شرکت سازنده قیمت ساعت‌های HMX در حدود 30 هزار دلار است که تنها در مدت محدودی به فروش گذاشته‌ می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ساعت مچی ، ابرخودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: