May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۲۳۶
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳
0
یک کمپانی مطرح اقدام به اجرای شخص سازی ها و تبدیل انواع کالاها به محصولاتی از جنس طلا می کند که در حوزه فعالیت کاری خود جز مطرح ترین ها به شمار می رود.این کمپانی اخیرا پروزه طلایی سازی یک دوچرخه سرعت را به انجام رسانده که در نوع خود بسیار دیدنی است.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری- جذابیت های طلا برای انسان نقطه پایانی ندارد. این فلز طی تاریخ ارزشمندی خود را حفظ کرده و همین مساله موجب شده تا به عنوان یک منبع سرمایه گذاری مطمئن مدنظر قرار داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که بخش عمده ای از محبوبیت طلا به زیبایی این فلز و رنگ اغواکننده آن نیز مربوط می شود که در مجاورت هوا و بر اثر استفاده همچنان پایداری مناسبی در شکل و رنگ دارد.

اگر تا دیروز بازار لوکس جواهرات، میدان اصلی قدرتنمایی در ساخت و پرداخت طلایی ها بود امروزه شاهد هستیم انواع کالاها از حافظه جانبی قابل حمل گرفته تا دوچرخه از طلا تولید می شوند، به شدت نیز مورد توجه قرار داشته و بازار پررونقی دارند.

از این رو شاهد فعالیت مراکز مختلفی در زمینه تولید انواع کالاهای طلایی هستیم. برخی از این مراکز بصورت رسمی فعالیت داشته و برای خود نام و نشان مشخصی دارند و گروه دیگر در سطح کارگاه های ناشناخته به فعالیت مشغول هستند.

در این میان یک کمپانی مطرح اقدام به اجرای شخص سازی ها و تبدیل انواع کالاها به محصولاتی از جنس طلا می کند که در حوزه فعالیت کاری خود جز مطرح ترین ها به شمار می رود. کمپانی مذکور که با نام گلدجنی شناخته می شود توسط لابان رومز در لندن(انگلیس) شکل گرفته و هم اکنون از تمام نقاط جهان سفارش دریافت می کند. سابقه تاسیس گلدجنی به سال 1995 باز می گردد.

این کمپانی اخیرا پروژه طلایی سازی یک دوچرخه سرعت را به انجام رسانده که در نوع خود بسیار دیدنی است. برای تمام قسمت های فلزی این دوچرخه از روکش طلای 24 عیار استفاده شده است و قسمت های پلاستیکی نیز تیره رنگ هستند تا در تضاد با رنگ بدنه زیبایی دو چندانی را برای این پروژه ایجاد کنند. محصول نهایی در حدود 385 هزار دلار ارزش گذاری شده است.
از دیگر محصولات این کمپانی می توان به انواع آیفون و ساعت هوشمند کمپانی اپل اشاره کرد.
انواع تلفن های هوشمند طلایی سامسونگ.
بلک بری های طلایی.
اچ تی سی های طلایی.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: