کد خبر: ۱۴۸۳۷۱
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
۳
در هنگام تولید اولین نمونه از مدل مفهومی اس، لامبورگینی از تصمیم خود برای تولید 100 نمونه خبر داد اما به دلایلی تولید فقط به همان یک نمونه محدود شد.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی- بسیاری از مخاطبان دنیای خودرو، لامبورگینی را با مدل گایاردو می شناسند و البته این مورد چندان عجیبی نیست زیرا این مدل بیشترین محصول تولید شده توسط لامبورگینی تا به امروز است.  گایاردو یا همان گاو وحشی لامبورگینی یک از کم نقص ترین طراحی های خودرو در جهان را برای خود اختصاصی کرده است و مواجهه با آن همواره بهترین حس ممکن را به مخاطب انتقال می دهد.

 البته امروز قصد آن نداریم تا نمونه ای از لاین گایاردو را مورد نقد و بررسی قرار دهیم بلکه سری خواهیم زد به یک مدل مفهومی توسعه یافته از گایاردو که در میان محصولات لامبورگینی کمتر مورد توجه قرار داشته است.

"مدل مفهومی اس" خودرویی است که بر پایه پلتفرم گایاردو تولید شده است و اولین بار در سال 2005 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. در آن زمان این طرح موافقان و مخالفان بسیاری داشت. عده ای آن را یک خودروی جالب می دانستند که باید در خط تولید لامبورگینی قرار بگیرد اما در مقابل، گروه دیگر آنرا یک جراحی ناموفق از خودروساز ایتالیایی قلمداد می کردند. به هرترتیب در همان نگاه اول به مدل مفهومی اس ذهن تان بی اختیار به سمت گایاردو تغییر مسیر خواهد داد با این تفاوت که کابین راننده و شاگرد با یک ستون فقرات فلزی از هم جدا شده و حالتی مستقل به خود گرفته اند.

در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان لامبورگینی، مشخص شده که هواداران این مدل به شدت خواهان ساخت  دومین نمونه از این مدل با تغییراتی اندک در راستای نزدیکی به خط تولید و فروش هستند.

در هنگام تولید اولین نمونه از مدل مفهومی اس، لامبورگینی از تصمیم خود برای تولید 100 نمونه خبر داد اما به دلایلی تولید فقط به همان یک نمونه محدود شد.
تنها نمونه موجود از مدل مفهومی اس مجهز به یک موتور 5 لیتری همانند گایاردو است که این قلب تپنده 10 سیلندر تا 520 اسب بخار خروجی را به چرخ ها منتقل می کند. این مدل که شاید بتوان آن را خاص ترین لامبورگینی استاندارد دانست بین 2.4 تا 3 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
حمید
Iran, Islamic Republic of
11:15 - 1394/04/23
واقعا" معرکست .آدم زبونش بند میاد مب بینتش
قاسم
Iran, Islamic Republic of
14:59 - 1394/04/23
لامصب از اطاق پراید تقلید کرده !
سهراب
United States
16:46 - 1394/06/16
مسخره بازی بزار کنار. خداییش شاهکاره
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: