May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۴۳۷
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
0
بازپرس جنایی تهران متهمی را که مردی را با ادعای ایجاد مزاحمت برای همسرش به قتل رسانده است، مجرم شناخت.
پول‌نیوز- پرونده این متهم 40ساله با صدور قرار مجرمیت توسط بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی به شعبه اظهارنظر فرستاده شد و در صورت بدون نقص‌بودن روند تحقیقات، کیفرخواست صادر و متهم برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران معرفی می‌شود.

این متهم که احمد نام دارد آبان سال گذشته مرتکب قتل شد و تجسس‌ها برای دستگیری او کمتر از یک ماه طول کشید. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی زمانی تحقیقات پیرامون این پرونده را آغاز کردند که کشف جسدی در صندوق‌عقب یک خودرو به آنها گزارش شد.

 در بررسی صحنه کشف جسد مشخص شد سر مقتول بریده و سپس پیکر خون‌آلودش در سفره یکبارمصرف پیچیده و در گونی گذاشته شده است. همچنین در ادامه تحقیقات، هویت مقتول مشخص شد و کارآگاهان پی بردند خودرو متعلق به مقتول 47ساله به نام مهران است. در ادامه مشخص شد چندروز قبل مفقودشدن مهران به پلیس گزارش شده بود.

با بررسی موبایل و تماس‌های تلفنی مقتول مشخص شد او با زنی در ارتباط بود. کارآگاهان روی این موضوع تمرکز و این زن را به‌عنوان مظنون اصلی بازداشت کردند. او در ابتدا منکر اطلاع از قتل و حتی آشنایی با مهران بود اما درنهایت پس از چند جلسه بازجویی فنی، لب به اعتراف گشود و گفت: «چندماه قبل همسرم به من گفت مدتی است فردی برای او مزاحمت ایجاد کرده است. وقتی موضوع را فهمیدم با تلفن همسرم برای مهران پیامک فرستادم، با او در خانه‌ام قرار گذاشتم و وی را به قتل رساندم».

احمد درباره نحوه ارتکاب جنایت نیز توضیح داد: «وقتی مهران وارد خانه شد ابتدا با شیئی شبیه میله، ضربه‌ای از پشت به او زدم و بعد پیکر نیمه‌جانش را به حمام بردم و سرش را بریدم. بعد هم جنازه خون‌آلود را در سفره یکبارمصرف پیچیدم و داخل گونی گذاشتم سپس با کمک همسرم جنازه را در صندوق‌عقب ماشین مقتول گذاشتم و خودرو را در پارکینگ عمومی رها کردم».

 متهم به قتل همچنین در مورد آلات قتل که میله فلزی و چاقو بود‌ نیز گفت: «همان شب آنها را در سطل زباله انداختم».در ادامه تحقیقات، زن جوان که مزاحمت مقتول را به شوهرش خبر داده بود، مورد بازجویی قرار گرفت و ابتدا همین ادعا را مطرح کرد اما در ادامه تحقیقات اظهاراتش را تغییر داد.

این زن درباره نحوه آشنایی با مقتول گفت: «با او در خیابان آشنا شدم و پس از آن هم چند بار با هم ملاقات داشتیم». تحقیقات پس از به‌دست‌آمدن این نتایج با بازسازی صحنه قتل ادامه یافت تا اینکه سرانجام پرونده تکمیل و به تشخیص بازپرس منافی آذر، رئیس شعبه سوم بازپرسی جنایی، احمد، قاتل تشخیص داده شد.

 بنا بر قرار مجرمیت صادرشده، همسر احمد نیز باید به اتهام معاونت در قتل پای میز محاکمه برود.

منبع:شرق

برچسب ها: جنایت ، پیامک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: