کد خبر: ۱۴۸۷۸۹
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
0
پول‌نیوز- وزیر راه و شهرسازی سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری را منصوب کرد.

عباس آخوندی طی حکمی محمد خداکرمی، معاون هوانوردی این سازمان را به عنوان سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

خداکرمی جانشین علیرضا جهانگیریان خواهد شد که چند روز قبل استعفای رسمی خود را تقدیم وزیر راه کرد و البته آخوندی نیز با آن موافقت کرد.

با توجه به قوانین کشوری، رییس سازمان هواپیمایی باید بعد از پیشنهاد وزیر راه به تایید اعضای هیات دولت برسد و آخوندی وعده کرده این اتفاق در طول هفته یا هفته‌های آینده بیفتد.

هر چند گمانه‌زنی‌های بسیاری در رابطه با جانشین احتمالی جهانگیریان مطرح شده اما هنوز وزارت راه به طور رسمی هیچ یک از گزینه‌های موجود را به عنوان فرد نهایی برای بر عهده گرفتن این سمت معرفی نکرده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانگیریان که از روزهای ابتدایی دولت یازدهم به عنوان مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری کار خود را آغاز کرد و حدود 22 ماه نیز عهده‌دار این سمت بود چهارشنبه هفته گذشته استعفای خود را تقدیم وزیر راه کرد. هر چند که جزئیاتی از دلایل این استعفا ارائه نشده اما بسیاری حادثه سقوط هواپیمای ایران 140 و فشار نمایندگان مجلس در جابجایی در این سازمان را دو علت اصلی این استعفا به حساب می‌آورند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: