May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۹۸۷
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
0
گروه خودروسازی سایپا در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور، لوح سپاس سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد.
سایپا تقدیرنامه سرآمدی ارتباطات را دریافت کردپول‌نیوز - این همایش با هدف شناسایی و تقدیر از شرکت های سرآمد در امر روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد که در آن گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعتی کشور، تقدیرنامه توجه به تعالی در بخش ارتباطات را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده خودرو و برخوردار از حجم انبوه مخاطبین درون و برون سازمانی، ارتباطات بسیار گسترده ای با مشتریان و مخاطبان دارد و امر ارتباطات در این مجموعه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

بر همین اساس مجموعه ارتباطات و روابط عمومی در سطح گروه سایپا توانسته با تنظیم ارتباط خود با مخاطبین، جایگاه گروه را در میان افکار عمومی تا حدود زیادی ارتقا داده و فعالیت ها و اقدامات اجرایی در مجموعه در زمینه های مختلف تولیدی و صنعتی و همچنین اقتصادی در کنار معرفی مسئولیت های اجتماعی را به نحو مطلوبی اطلاع رسانی کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: