May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۲۱۹
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
0
محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز خبرنگارپول‌نیوز- در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی این روز را به خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی کشور تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این پیام آمده است:

روز خبرنگار، روز دانستن و آگاهی بخشی، بر تمام خبرنگاران شریف و شجاع ایرانی گرامی باد .

از گرماگرم روزهای مبارزه برای رسیدن به استقلال و آزادی، تا سالهای دفاع از سرزمین مادری در برابر دست اندازی بیگانگان، و پس از آن در دوران سازندگی و توسعه ی میهن، خبرنگاران سرافراز ایرانی دوشادوش دیگر هموطنان، و شاید چند گامی پیش تر از آنان، همواره سربه پای بالندگی و پیشرفت ایران عزیز نهاده اند.

اینک در فضای مثبت و همراه با نشاط حاصل از پیروزی های ارزشمند کشور در عرصه روابط خارجی ، این انتظار از اصحاب رسانه وجود دارد تا با مدیریت صحیح و هوشمندانه انتظارات افکار عمومی، همچون همیشه ، ناقدان منصفی باشند که علاوه بر انعکاس درست مشکلات و تنگناها و نقاط ضعف، تلاشها و توفیقات و نقاط قوت نهادهای خدمت رسان به مردم را نیز به درستی بازتاب داده و هم میهنان را به آینده ی سرزمین پرمهرمان امیدوار نگاه دارند.

دیگر بار فرا رسیدن روز خبرنگار را همراه با تمامی فعالان متعهد و تلاشگر عرصه خبررسانی و آگاهی بخشی گرامی داشته و امید داریم تا با تنومند شدن نهال پرامیدی که دو سال پیش با تدبیر ایرانیان سر برافراشت، رونق فعالیت رسانه های ایرانی هرروز بهتر از دیروز و رزق خبرنگاران تلاشگر و فرهیخته سرزمین مان افزون تر شود. هرگز از یاد نبریم که دانستن، امروز و همیشه، حق مردم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: