کد خبر: ۱۵۱۵۷۵
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
0
شرکت تامين سرمايه نوين به منظور جمع‌آوري وجوه از سرمايه‌گذاران و اختصاص آنها به خريد انواع اوراق بهادار با شرايط مطرح شده در اميدنامه صندوق، با هدف کاهش ريسک سرمايه‌گذاري، بهره‌گيري از صرفه‌جويي‌هاي ناشي از مقياس و تامين منافع سرمايه‌گذاران اقدام به تاسيس اولين صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري کشور نموده است.
افزایش بازده شرکت تامین سرمایه نوینپول‌نیوز- بازده سالانه صندوق سرمايه‌گذاري مشترک يکم ايرانيان در يک ماه منتهي به 15 مرداد سال جاري به رقم 28.4 درصد رسيد که بالاترين بازده در بين صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري کشور بوده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شرکت تامين سرمايه نوين به منظور جمع‌آوري وجوه از سرمايه‌گذاران و اختصاص آنها به خريد انواع اوراق بهادار با شرايط مطرح شده در اميدنامه صندوق، با هدف کاهش ريسک سرمايه‌گذاري، بهره‌گيري از صرفه‌جويي‌هاي ناشي از مقياس و تامين منافع سرمايه‌گذاران اقدام به تاسيس اولين صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري کشور نموده است.

موضوع فعاليت اين صندوق‌ها سرمايه‌گذاري در ترکيبي از سپرده‌هاي بانکي، اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام شرکت‌هاي بورسي و فرابورسي است. در اين راستا تامين سرمايه نوين با سابقه مديريت 14 صندوق سرمايه‌گذاري در انواع مختلف با همکاري بانک اقتصادنوين اقدام به تاسيس صندوق سرمايه‌گذاري يکم ايرانيان نموده است.

صندوق مذکور در تاريخ 14 بهمن 87 تاسيس گرديد و هم اکنون حجم دارايي‌هاي صندوق بالغ بر يک‌هزار و 950 ميليارد ريال مي‌باشد که سود ماهيانه 24 درصد پرداخت مي‌نمايد و در صورت کسب بازدهي بالاتر، مابه‌التفاوت براي سرمايه‌گذاران بر روي ارزش دارايي‌ها محفوظ مي‌باشد.

سرمايه‌گذاران و علاقه‌مندان محترم مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به تارنماي صندوق به نشاني www.iranianfund.com مراجعه يا با شماره 84341102 -021 تماس حاصل فرمايند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: