May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۹۹۵
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
0
لواشک با نام تجاری کاوشکران شکوه سبز، لواشک میوه ای با نام تجاری دادلی، لواشک زرد آلو و آلبالوی شرکت شهد دانه خوی با نام تجاری ترش آلان و لواشک رولی با نام تجاری ترشان، غير مجاز و تقلبي هستند.
پول‌نیوز- سازمان غذا و دارو اسامي برخي واحدهاي توليدي تنقلات ترش اعم از انواع  لواشک و زغال اخته را كه بدليل جعل و یا عدم دارا بودن اسناد بهداشتي، غيرمجاز شناخته شده‌اند را اعلام كرد.

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه خود آورده است: واحدهاي توليدي مواد غذايي كه نام‌شان در ذيل مي‌آيد به علت جعل و یا عدم دارا بودن اسناد بهداشتي اداره كل فراورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو غيرمجاز شناخته مي‌شوند.

پیرو این اطلاعیه انواع میوه ای فراوری شده لواشک با نام تجاری  کاوشکران شکوه سبز، لواشک میوه ای با نام تجاری  دادلی، لواشک زرد آلو و آلبالوی شرکت شهد دانه خوی با نام تجاری  ترش آلان و لواشک رولی با نام تجاری  ترشان، غير مجاز و تقلبي هستند.

بنابر اعلام پايگاه اطلاع رساني سازمان غذا و دارو،  همچنين آلوچه و برگه تولیدی شرکت زرین ترش با نام تجاری  زرین ترش، لواشک با نامهای تجاری ملیس، چلچله، باغشان امید، گل بین ، سانا،  پاک گل و  پایلا، لواشک نی دار با نام تجاری  پرهام، آلوچه تولیدی ملک زاده با نام تجاری  دلتا، آلوچه فراوری شده با نام های تجاری ارغوان و تک ستاره و لواشک لوله ای با نام تجاری  ستاره ماهان  را محصولات تقلبي و غيرمجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با نام بردن از زغال اخته صنایع غذای هانی ترش با نام تجاری  هانی ترش، آلوچه و زغال اخته با نام تجاری  الوسان  به عنوان ديگر محصولات غيرمجاز، از كساني كه محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده مي‌كنند خواست روابط عمومي سازمان غذا و دارو، معاونت‌هاي غذا و داروي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور يا نيروي انتظامي را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوري آنها اقدام ات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دريافت  اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فراورده‌هاي غير‌مجاز فوق الذكر مي‌باشد.
منبع: عصرایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: