April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۱۱۴
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
۲
آیت الله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این تسهیلات در قالب طرح کارت حاتم و برپایه عقد مرابحه به زوج های جوان و کارمندان ارایه می شود و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.
بانک انصار وام 5 میلیونی با سود 15 درصد می دهدپول‌نیوز- مدیرعامل بانک انصار از ارایه تسهیلات کارت اعتباری برپایه عقد مرابحه به زوج های جوان و کارمندان به مبلغ 5 میلیون تومان و با نرخ سود 15 درصد خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آیت الله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این تسهیلات در قالب طرح کارت حاتم و برپایه عقد مرابحه به زوج های جوان و کارمندان ارایه می شود و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.

وی ادامه داد: البته این تسهیلات برای خرید کالای ایرانی و تولید داخل به متقاضیان پرداخت می شود.

یادآور می شود، چندی پیش شورای پول و اعتبار در مصوبه ای ارایه تسهیلات کارت اعتباری برپایه عقد مرابحه را به تصویب رساند البته براساس تصمیم اعضای شورای پول و اعتبار سقف این نوع تسهیلات از 40 به 50 میلیون ریال افزایش یافت.

مدیرعامل بانک انصار همچنین از همکاری این بانک برای آزادی 194 زندانی در ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: علاوه براین، به خانواده این زندانیان رسیدگی های لازم انجام شده است.

ابراهیمی در خصوص میزان مطالبات معوق بانک نیز گفت: ارتباط با مدیریت ریسک اعتباری باعث شد تا نسبت مطالبات معوق این بانک کاهش یابد.

وی، نسبت مطالبات معوق بانک انصار را 3.5 درصد ذکر کرد و افزود: این میزان قابل کاهش به 2.5 درصد است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
mohamad
Iran, Islamic Republic of
10:57 - 1395/07/27
عالی
جمشید ابوذرخانی
Iran, Islamic Republic of
23:28 - 1395/09/20
۵ میلیون وام گرفتم از شعبه توحید تهران حدود ۱۱ دادم رو تاخیرم باز سود میخوان بازنشسته هستم بخدا ندارم کمکم کنید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: