کد خبر: ۱۵۲۴۲۳
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
0
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل استان خواستار ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران شد.
ظرفیت مازندران برای ایجاد منطقه آزاد تجاریپول‌نیوز- سیدهادی حسینی در گفتگو یی با اشاره به سه بندر بزرگ امیرآباد، نوشهر و فریدونکنار در استان مازندران، اظهار داشت: با وجود این سه بندر بزرگ در استان می توان برای توسعه استان تلاش کرد و ظرفیت خوبی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه باید تجارت در استان تقویت کنیم، تصریح کرد: باید خط پروازی مازندران به آسیای میانه به عنوان بازار هدف در مسائل تجاری هستند، ایجاد شود.

وی با توجه به اینکه می توان از جنگل به عنوان یک فرصت استفاده کرد، افزود: جنگل می تواند به عنوان قطب توسعه استان در نظر گرفته شود اما در حال حاضر به جای فرصت به تهدید تبدیل شد.

حسینی با اعلام اینکه محیط زیست مانعی برای ایجاد سد در استان است، افزود: با توجه به اینکه مازندران یک استان پر باران است از کمبود و نبود آب دچار مشکل شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی کارخانجات در سالهای گذشته موجب بیکاری جوانان شده است از دولت خواستار حمایت به حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری شد.

حسینی با بیان اینکه باید کل استان به صورت یک شهر دیده شود، اظهار داشت: باید برای توسعه استان از همه طرفیت های مازندران استفاده کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: