May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۶۷۴
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
0
روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما، بارش باران در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.
کاهش دمای هوا از روز جمعهپول‌نیوز- در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

همچنین، امروز بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر مورد انتظار است و روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در سواحل شمالی کشور و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد.

گفتنی است، شدت بارش فردا در استان‌های گیلان، گلستان، شرق مازندران و بخش‌های شمالی خراسان شمالی خواهد بود و دریای خزر نیز دراین روز مواج می‌باشد. جمعه و شنبه احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی در مناطقی از سواحل دریای خزر و شمال شرق وجود دارد.

در سه روز آینده وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان به ویژه منطقه زابل با توفان گرد و خاک همراه می‌باشد.

لازم به ذکر است، از اواخر روز پنجشنبه و روز جمعه پدیده گرد و غبار در برخی نقاط غرب و جنوب غرب دور از انتظار نمی‌باشد.

نکته دیگر آن است که، آسمان تهران امروز صاف است و در ارتفاعات افزایش ابر گاهی هم وزش باد مورد انتظار است، بیشینه دما امروز تهران به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: