کد خبر: ۱۵۳۶۲۳
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
0
همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر و همچنین مدیران شرکت بیمه کوثر، همکاری مشترک میان این دو مجموعه جهت راه‌اندازی و راهبری میزخدمات بیمه‌ای به‌ منظور بازاریابی و فروش خدمات و محصولات بیمه‌ای در شعبه مستقل مرکزی موسسه کوثر تحقق یافت.
راه اندازی میز خدمات بیمه ای در شعب موسسۀ اعتباری کوثرپول‌نیوز- میز خدمات شرکت بیمۀ‌کوثر در راستای توسعۀ خدمات بیمه‌ای و خدمات بانکداری نوین در شعب منتخب موسسۀ اعتباری کوثر افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر و همچنین مدیران شرکت بیمه کوثر، همکاری مشترک میان این دو مجموعه جهت راه‌اندازی و راهبری میزخدمات بیمه‌ای به‌ منظور بازاریابی و فروش خدمات و محصولات بیمه‌ای در شعبه مستقل مرکزی موسسه کوثر تحقق یافت.

فهیمی پور در این مراسم ضمن اشاره به دستاوردهای اخیر و تقدیر از تلاش مدیران، کارکنان و همچنین گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید با برنامه ریزی صحیح و به موقع این ظرفیت ها شناسایی شود و در این راستا افتتاح میز خدمات بیمه ای توجه و اهتمام به یکی از این ظرفیت ها است.

راه اندازی میز خدمات بیمه ای در شعب موسسۀ اعتباری کوثر

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در خصوص نقش بیمه در اقتصاد گفت: شاید بیمه به لحاظ فعالیت در اقتصاد عدد بزرگی را به خود اختصاص ندهد اما هیچ فعالیت بزرگ اقتصادی بدون بیمه انجام نخواهد پذیرفت و بیمه برای آنکه بتواند این نقش را به خوبی ایفا کند باید دانش به روز بیمه ای و ابزارهای فناوری اطلاعات را به کار گیرد.

سپس ردایی مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه کوثر با بیان اینکه بازار بالقوه‌ای در حوزۀ انواع بیمه‌ها در این تفاهم‌نامه متصور است، یادآورشد: مؤسسه اعتباری کوثر دارای طیف کثیری از مشتریان متقاضی انواع خدمات بانکی است و همچنین دارای شعب متعدد در سراسر کشور است.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامۀ فیمابین، همکاری و مساعدت لازم جهت پیگیری خسارت مشتریان و انجام امور اداری مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رعایت مقررات نهاد ناظر، به شکل مناسب و شایسته از سوی بیمه کوثر انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: