April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۶۷۰
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
0
فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره در حاشیه مراسم معارفه اعضای هیأت رئیسه ورزش همگانی شهرستان بابل در گفتگویی اظهار داشت: پست بانک ایران درحال حاضر با 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است.
تعداد دفاتر پست بانک به 20 هزار دفتر افزایش می‌یابدپول‌نیوز- تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور تعداد دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران به 20 هزار واحد در سراسر کشور افزایش می‌یابد و تلاش می‌کنیم در صورت فراهم نمودن امکانات 6 هزار دفتر باقی‌مانده را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره در حاشیه مراسم معارفه اعضای هیأت رئیسه ورزش همگانی شهرستان بابل در گفتگویی اظهار داشت: پست بانک ایران درحال حاضر با 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است.

وی با اشاره به اینکه خدمات شعب این بانک در دوبخش است افزود: پست بانک ایران خدمات متنوع بانکی نظیر؛ انواع حساب‌ها و سپرده‌ها، انواع تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، حوالجات و سایر خدمات را درمناطق روستائی و مناطق دورافتاده و محروم ارائه می‌کند.

نایب رئیس پست بانک ایران تصریح کرد: این بانک به دلیل گستردگی فعالیت نه تنها برای تقویت خود نیاز به ورزش دارد بلکه یکی از وظایف واگذار شده آن ترویج سلامتی است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از سیاست‌های مهم پست بانک ایران ایجاد حداقل یک دفتر برای روستاهائی است که دارای دفتر مخابراتی و یا دهیاری مصوب هستند.

شعبانیان با اشاره به اینکه پست بانک استان مازندران دارای 700 دفترخدمات بانکی است عنوان کرد: شهرستان بابل 160دفتر فعال دارد و این شعبه جزو 10شعبه برتر کشور بوده و از بین 27 دفتر نمونه کشوری رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با بیان اینکه مهم‌ترین رکن ورزش، همگانی کردن آن است تصریح کرد: ورزش همگانی نیازمند زیرساخت‌هاست.



وی توجه به ورزش همگانی را از سیاست‌های مهم پست بانک ایران برشمرد و ادامه داد: امروزه شاهد تقویت رشته‌های مختلف توریست سلامت و توریست ورزشی هستیم.

شعبانیان درپایان گفت: پست بانک ایران آمادگی دارد که در تمام نقاط شهری و روستائی سفیر سلامت بوده و با شناسائی ظرفیت‌ها، حرکت‌های حساب شده در بحث ورزش و سلامت را بوجود آورد.

گفتنی است: در مراسم مذکور دکتر شعبانیان نائب رئیس هیات مدیره پست بانک ایران به عنوان عضو هیات رئیسه ورزش های همگانی شهرستان بابل نیز منصوب شد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: