May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۸۷۰
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
0
روز سه‌شنبه کاهش دما در نیمه شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
دما در نیمه شمالی کشور کاهش می یابدپول‌نیوز- با ورود سامانه بارشی فعال به کشور و همراهی آن با نفوذ و تقویت زبانه پرفشار بر روی نیمه شمالی، از امروز ابتدا در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، و به‌تدریج غرب، مرکز، ارتفاعات جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه کاهش دما در نیمه شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد. همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

در روز چهار شنبه از شدت فعالیت این سامانه در شمال غرب کاسته شده اما در نیمه شمالی کشور همچنان فعال خواهد بود.

شدت بارش‌ها در روز امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و به‌تدریج گیلان، مازندران، گلستان و روز سه شنبه علاوه بر استان‌های مذکور در مناطق شمالی استان‌های سمنان و به‌تدریج خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

همچنین روزهای سه شنبه و روز چهارشنبه دریای خزر مواج می‌باشد. در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران، گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در این مدت برای شرق کشور وزش باد و در پاره ای نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل، با توفان گرد وخاک همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است همچنین امروز در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، قم و جنوب استان تهران وزش باد نسبت شدید پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: