April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۵۳۴
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
0
این تسهیلات در قبال ترهین طلا و جواهرات با تعرفه 60 درصد قیمت روز طلا تا سقف 100 میلیون ریال با قرارداد یکساله پرداخت می‌شود.
تسهیلات جدید بانک کارگشایی تا سقف 100 میلیون ریالپول‌نیوز- بانک کارگشایی جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، پرداخت تسهیلات جدید خود را در قالب جعاله ضروری تا سقف 100 میلیون ریال عملیاتی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این تسهیلات در قبال ترهین طلا و جواهرات با تعرفه 60 درصد قیمت روز طلا تا سقف 100 میلیون ریال با قرارداد یکساله پرداخت می‌شود.

تسهیلات مذکور در حال حاضر فقط در بانک کارگشایی مرکز واقع در میدان محمدیه تهران پرداخت می‌شود و بزودی در دو شعبه امیرکبیر و امیریه تهران و در ادامه در سایر واحدهای بانک کارگشایی سراسر کشور نیز عملیاتی خواهد شد.

 بانک کارگشایی علاوه بر این خدمت جدید، تسهیلات دیگری با تعرفه هر گرم طلا 100 هزار ریال تا سقف 20 میلیون ریال نیز به واجدین شرایط پرداخت می‌نماید.

 بانک کارگشایی از واحدهای تحت نظر بانک ملی ایران است که دارای سه شعبه در تهران ( کارگشایی مرکز، امیریه و امیرکبیر ) و 47 واحد در سراسر کشور می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: