April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۷۱۴
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
0
ايشان در ادامه افزود: بانك سرمايه در كنار فعاليت هاي اقتصادي رسالت اجتماعي خود را مشاركت در زمينه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است و در اين زمينه از هيچ كوششي فروگذار نخواهد بود.
رسالت بانک سرمایه؛ توسعه فرهنگ و سلامت جوانانپول‌نیوز- مديرعامل بانك سرمايه در گردهمايي معاونين تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بانك سرمايه در كنار فعاليت هاي اقتصادي، رسالت اجتماعي خود را مشاركت در زمينه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بيرانوند، مديرعامل بانك سرمايه در گردهمايي معاونين تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش كه يكشنبه 15 شهريور ماه برگزار شد، اظهار داشت: ورزش چه از نظر حرفه اي و چه غير حرفه اي موجب تقويت اعتماد به نفس و نشاط جامعه مي شود و از نظر مسائل اجتماعي يكي از محورهاي اصلي رشد و توسعه هر جامعه اي به شمار مي رود.
 
ايشان در ادامه افزود: بانك سرمايه در كنار فعاليت هاي اقتصادي رسالت اجتماعي خود را مشاركت در زمينه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است و در اين زمينه از هيچ كوششي فروگذار نخواهد بود.
 
بيرانوند در خصوص تفاهم نامه صورت گرفته ميان بانك سرمايه و آموزش و پرورش تصريح كرد: طي روزهاي آتي يكي از محصولات خدماتي جديد بانك سرمايه، تحت عنوان تك كارتچند منظوره جهت فرهنگيان عزيز صادر مي گردد كه علاوه بر خدمات متعدد بانكي، صاحبان كارت، عضو باشگاه بزرگ مشتريان سرمايه ايرانيان نيز مي شوند كه با عضويت در آن مي توانند از مزاياي باشگاه از جمله برخورداري از تخفيفات ويژه فروشگاه هاي عضو بهره مند گردند. همچنين در ادامه همكاري هاي چند جانبه، انشاءالله در مرحله بعدي نشاط كارت با همان امكانات و كيفيت تك كارت براي 13 ميليون دانش آموز صادر خواهد گرديد.
 
حميدي، معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش نيز در سخناني با ابراز خرسندي از اينكه معاونت تربيت بدني و سلامت يكي از شركاي اجتماعي بانك سرمايه است تصريح كرد: بانك سرمايه نيز به عنوان يك بانك مترقي، در راستاي عمل به مسئوليت اجتماعي خود، در كنار تربيت بدني و ورزش دانش آموزي كشور قرار گرفته است و معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش و بانك سرمايه مي توانند در يك همكاري دوجانبه در حوزه ورزش دانش آموزي از ظرفيت هاي يكديگر استفاده كرده و شرايط تحقق اهداف مد نظر خود را فراهم كنند.
 
گفتني است در پايان اين نشست، برخي از معاونين تربيت بدني به بيان نظرات و طرح پيشنهادات خود در خصوص اجراي هرچه بهتر تفاهم نامه امضا شده في ما بين آموزش و پرورش و بانك سرمايه پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: