April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۸۳۶
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
0
پاکروان اظهار کرد: یک تکه طناب زردرنگ به طول یک متر مربوط به پرده دیواری منزل مربوطه نیز بر روی دست راست مرد متوفی بسته بود.
پول‌نیوز- سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی در یاسوج که با همدستی همسرش و با فریب مردها به بهانه داشتن رابطه جنسی نامشروع با زنش میلیاردها ریال از آنها اخاذی کرده بود به دنبال خودکشی یکی از قربانیان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خداکرم پاکروان روز سه شنبه افزود: 30 مرداد امسال وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یک منزل واقع در یکی از خیابان های یاسوج به پلیس آگاهی استان اعلام و تیمی از کارآگاهان، قاضی کشیک و پزشک نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی ها مشخص شد که جسد مردی 33 ساله به حالت درازکش جلوی درب حمام و اتاق خواب افتاده و مچ هر دو دست او نیز به وسیله یک شیء برنده بریده شده و خونریزی در داخل حمام و جلوی درب اتاق خواب مشهود بود.

پاکروان اظهار کرد: یک تکه طناب زردرنگ به طول یک متر مربوط به پرده دیواری منزل مربوطه نیز بر روی دست راست مرد متوفی بسته بود.

وی عنوان کرد: کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان دلیل وقوع این حادثه تحقیقات علمی، فنی و پلیسی خود را بر روی بررسی گوشی تلفن همراه، دست نوشته به جا مانده و مبایعه نامه خودروی مرد متوفی متمرکز کردند.

پاکروان ابراز داشت: خودروی پژو 405 مرد متوفی توقیف و سه نفر مرتبط با معامله این خودرو نیز شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد انتقال یافتند.

سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سه متهم دستگیر شده در ابتدا منکر انجام هرگونه تخلف و عمل غیرقانونی شدند.

پاکروان گفت: پس از تحقیقات فنی لازم یکی از متهمان اعتراف کرد که قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی از متهمان به نام خودم تنظیم و هیچگونه وجهی نیز به فروشنده پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: متهم اصلی اقرار کرد از آنجا که مرد متوفی با همسر من در خانه ام خلوت کرده بود او را تهدید کردم به همه اطلاع می دهم و متوفی نیز گفت آبرو دارم و برای جلوگیری از آبروریزی هر چه بخواهی به تو می دهم.

پاکروان اظهار کرد: متهم اصلی در ادامه گفت فرد متوفی خودروی خود را به من داد و من نیز پس از تماس با دو متهم دیگر خودرو را قولنامه دست نویس کرده و سپس قولنامه بنگاهی تنظیم و یاسوج را به قصد استان فارس ترک کردیم.

وی عنوان کرد: به دنبال اعتراف متهم اصلی همسر ایشان نیز دستگیر و پیرامون موضوع از او تحقیق شد.

پاکروان ابراز داشت: همسر متهم اصلی اعتراف کرد من و شوهرم با همفکری یکدیگر برنامه اخاذی از مردم را طراحی کردیم و شگرد اینگونه بود که افرادی را نشان کرده و به بهانه برقراری رابطه جنسی نامشروع به منزل خالی دعوت و شوهرم نیز حضور یافته و فیلم می گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همسر متهم اصلی ادامه داد که شوهرم با این روش افراد را مجبور به دادن پول می کرد و از چند نفر نیز مبالغی شامل 250 میلیون ریال، 200 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 27 میلیون ریال اخاذی کردیم و قربانیان پول ها را به طور نقد به خودم داده و یا به حساب بانکی ام واریز می کردند.

پاکروان با اشاره به اینکه این پرونده در مرجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی و سیر مراحل قانونی است، گفت: بررسی دست نوشته به جا مانده از مرد متوفی حاکی است که ایشان به دلیل فیلم تهیه شده از او و اجبار در قولنامه کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده خود در زمینه ناپدید شدن خودرو و اینکه آبرویش در خطر بوده خودکشی کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: یاسوج ، پلیس آگاهی ، زن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: