April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۹۵۵
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
0
این مسابقه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی بانک انصار و تشویق آحاد شهروندان، به ویژه خانواده ها به فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم مورحمایت بانک انصار قرار گرفته است.
مسابقه رالی خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصارپول‌نیوز- مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصار با حمایت بانک انصار و توسط هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران در روزجمعه 20 شهریور برگزارمی شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مسابقه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی بانک انصار و تشویق آحاد شهروندان، به ویژه خانواده ها به فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم مورحمایت بانک انصار قرار گرفته است.

براساس این گزارش، این مسابقه در 3 کلاس خانوادگی، پیشکسوتان وهنرمندان همراه با جوایز نفیس و ارزنده ودریافت کارت عضویت افتخاری برگزارمی شود و حداکثر ظرفیت سرنشینان خودرو 4نفر و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

اداره کل بازاریابی و تبلیغات در گزارش خود می افزاید،دراین مسابقه با توجه به قابلیت های گوناگون دستگاه های پیشخوان بانکی انصار به عنوان کنترل وثبت زمان درپست کنترل ها درطول مسیراستفاده می شود .

مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصاردر روز جمعه از ساعت 8 صبح به نشانی همت غرب، خروجی آزادگان جنوب، شهرک گلستان ،خیابان یاس، خیابان یاسمن برگزارمی شود. همچنین، برای فرهنگ سازی و ایجاد تعهدرانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شرکت کنندگان دیروز در کلاس های آموزش قوانین و نحوه نقشه خوانی رالی های خانوادگی وشهری شرکت کردند.

ضمناً علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22272403 تماس حاصل فرمایند. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: