May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۹۶۷
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
0
100 خرده فروش برتر چین در سال 2014 میانگین رشد 26.2 درصدی(سالانه) را به ثبت رسانده اند که برابر با 3.37 تریلیون یوآن(554 میلیارد دلار) می شود.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - خرده فروشی به عنوان یکی از مشاغل پرسود در دنیای کسب و کار مدنظر قرار دارد. بطور کلی در تعاریف خرده فروشی شامل فروش کالاها و اجناس فیزیکی برای مصرف مستقیم توسط خریدار است. خرده‌فروشی می‌تواند شامل خدمات فرعی همچون تحویل باشد. اگر در گذشته خرده فروشی از طریق فروشگاههای فیزیکی پیگیری می شد این روزها برترین های این کسب و کار از فضای مجازی به حکمرانی در بازار می پردازند. رشد بالای خرده فروشی بویژه نوع آنلاین آن موجب شده تا هر روز یک عضور جدید به این خانواده اضافه شود هر چند همه فعالان در این حوزه موفق نیستند اما داستان بزرگانی که از یک وب سایت یا فروشگاه کوچک آغاز کرده اند نیز قابل توجه است.

در کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی کالا، آمارها بیانگر رشد چشمگیر خرده فروشی است. 100 خرده فروش برتر چین در سال 2014 میانگین رشد 26.2 درصدی(سالانه) را به ثبت رسانده اند که برابر با 3.37 تریلیون یوآن(554 میلیارد دلار) می شود. در این میان خرده فروشی آنلاین رشد 110 درصدی(سالانه) داشته و به 1.1 تریلیون یوآن رسیده است. همانطور که مشخص است بیشترین رشد با اختلافی آشکار در اختیار خرده فروشان آنلاین قرار دارد. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 10 خرده فروش برتر کشور چین در سال گذشته میلادی(2014) که نتایج آن به تازگی منتشر شده است.

«تمامی شرکت های زیر در بخش خرده فروشی فعال هستند»

سوپرمارکت لیان هووآ

گروه تجاری شاندونگ

وال مارت چین

گروه سرمایه گذاری کانگ چنگ

سی ان ونگارد

گروه لوازم خانگی گومی

گروه تجاری داشانگ

جی دی

سانینگ

تی مال(علی بابا)

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: