April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۱۱۲
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
0
پول‌نیوز- مسئول پزشکی سازمان لیگ گفت: فیفا امروز با اعطای مجوز پزشکی به مدت ۵ سال به ایران موافقت کرد و به این ترتیب کشور ما در زمینه پزشکی ورزشی صاحب یک برند بین‌المللی پزشکی شد.

دکتر زهره هراتیان اعلام کرد: حدود دوسال است که پیگیر دریافت مجوز پزشکی فیفا برای فوتبال ایران هستیم و در نهایت امروز توانستیم مجوز فیفا را در این زمینه دریافت کنیم. نام این مجوز «مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران» است. ایران برای دریافت این مجوز دو رقیب قدرتمند به نام روسیه و امارات را پیش رو داشت و در نهایت مسئولان فیفا متقاعد شدند که مجوز این مرکز را به ایران بدهند.

وی ادامه داد: به این ترتیب فوتبال ایران به جرگه مراکز پزشکی مورد تایید در اروپا پیوست و این مرکز اولین مرکز پزشکی در منطقه مرکزی آسیا و سومین مرکز در سطح قاره آسیا محسوب می‌شود.

دکتر هراتیان تصریح کرد: برای اینکه فیفا را متقاعد کنیم که این مجوز را به ما بدهد مدارک و مقالات علمی زیادی نیاز داشتیم که در نهایت اول ژانویه ۲۰۱۵ این مدارک تکمیل شد و توانستم مسئولان فیفا را متقاعد کنم که ایران پتانسیل دریافت این مرکز را دارد. مجوز «ایف مارک» برای ۵ سال در اختیار فوتبال ایران قرار گرفت و اکنون نیز کشور ایران در زمینه پزشکی فوتبال صاحب یک برند بین‌المللی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: