April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۲۹۰
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
۲
این نمایش تا ساعت 5 عصر به طول می کشد. باید اضافه کرد که چند صد نفر از مردم علاقه مند به گل و گیاه، کار تزیین میلیون ها شاخه گل را به صورت داوطلبانه انجام می دهند تا بزرگترین فستیوال گل دنیا را رقم بزنند.
پول‌نیوز- همه ساله در روز 23 آوریل به مدت سه روز بزرگترین رژه ی گل دنیا در هلند برگزار می شود. این رژه از ساعت 9:30 صبح شروع می شود و تا 9 شب ادامه دارد. 20 قایق بزرگ و 30 خودرو که به بهترین شکل و در بهترین حالت ممکن تزیین شده اند، مسیر 42 کیومتری شهر Noordwijk تا Haarlem را می پیمایند. در روز دوم مردم بهترین تزیین و گل را که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است را انتخاب می کنند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، این نمایش تا ساعت 5 عصر به طول می کشد. باید اضافه کرد که چند صد نفر از مردم علاقه مند به گل و گیاه، کار تزیین میلیون ها شاخه گل را به صورت داوطلبانه انجام می دهند تا بزرگترین فستیوال گل دنیا را رقم بزنند. در طی مسیر پیدا کردن یک نقطه خوب برای تماشا و عکس گرفتن کاری بس دشوار است زیرا هزاران هزار نفر منتظر دیدن این فستیوال هستند و قطعا نمی خواهند همچین لحظه ی زیبایی را از دست بدهند.

همچنین در این شهر، باغ Keukenhof نیز وجود داردکه ورودی آن برای بازدید کنندگان 16 یورو می باشد. بهای بلیط برای کودکان نیم بهاست. این پارک از تاریخ 20 مارچ تا 17 می، پذیرای بازدیدکنندگان از ساعت 8 صبح تا 7:30 عصر می باشد.

جشنواره گل Zundert

جشنواره ی امسال در تاریخ 6 سپتامبر در شهر Zundert برگزار شد. شهری که به محل تولد هنرمند نامی ون گوک مشهور است. و سعی شد که از مفاهیم ایشان نیز استفاده شود. تاریخچه ی برگزاری این جشنواره به سال 1936بر می گردد.

این جشنواره (رژه) معمولا 50000 نفر بازدید کننده دارد. برای تهیه و تزیین گل ها، دوستداران و شرکت کنندگان جشنواره به صورت گروهی کار میکنند. بعضی وقت ها این کار مستلزم صرف سه ماه کار می باشد. از کاشت گل گرفته تا گل دادن گل ها و به شکل مطلوب رسیدن.

جشنواره ی گل Lichtenvoorde

این جشنواره معمولا در دومین یکشنبه ی ماه سپتامبر برگزار می شود. این جشنواره نیز به مانند سایر جشنواره های هلند به همراه کاروان های گل، هزاران نفر از مردم به همراه موسیقی که پخش می شود، لحظات بی نظیری را سپری می کنند. همچنین آتش بازی نیز در این جشنواره مکان و جایگاه مخصوص خود را دارد.

در زیر تصاویر این جشنواره ها را می توانید ببینید.


برچسب ها: رژه ، گل ، هلند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
مهری
Iran, Islamic Republic of
15:15 - 1395/05/29
بسیار زیبا بود ممنون ار اطلاعاتی که میزارید خسته نباشید
مهری
Iran, Islamic Republic of
15:21 - 1395/05/29
بسیار زیبا بود ممنون ار اطلاعاتی که میزارید خسته نباشید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: