May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۶۹۷۳
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
0
گلوریا سرنیتی ریزورت یکی از هتل های بسیار جذاب ساحلی در جهان است که تجربه ای لوکس از سواحل مدیرترانه را برای گردشگران رقم زد.
پول‌نیوز- چنانچه در گروه علاقه مندان ساحل و تفریحات آبی قرار داشته باشید، سواحل مدیترانه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای شما محسوب می شوند. در این میان کشورترکیه با بهره گیری از شرایط مناسب جغرافیایی و امنیت بالا، انتخابی مناسب به شمار می رود. امروز به شهر آنتالیا می رویم تا با یکی از 5 ستاره های این شهر آشنا شویم. گلوریا سرنیتی ریزورت یکی از هتل های بسیار جذاب ساحلی در جهان است که تجربه ای لوکس از سواحل مدیرترانه را برای گردشگران رقم خواهد زد. این هتل که در رده بندی هتل های لوکس کلاسیک قرار می گیرد در سال 2007 میلادی و همزمان با رونق یافتن صنعت گردشگری در کشور ترکیه بنا شده است.  مجموعه 369 اتاق و 14 سوئیت اختصاصی دارد.

تجربه ای شیرین از ساحل مدیترانه (+عکس)

سوئیت های گلوریا هر کدام دارای 1 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن هستند. در این میان 10 ویلادی لوکس هم وجود دارد که هر کدام 200 متر مساحت داشته و در باغ ساحلی مجموعه قرار دارند. این ویلاها هر کدام دارای استخر اختصاصی هستند. 1 ویلای 400 متری هم در مجموعه وجود دارد که برای رزرو وی آی پی در نظر گرفته شده است. این ویلای 2 طبقه 3 اتاق خواب دارد. علاوه بر این 86 ویلای حدودا 90 متری هم در مجموعه وجود دارد. بزرگترین واحد قابل اجازه نیز یک ویلای سوپر اختصاصی با متراژ 1200 متر است که دسترسی به تمامی امکانات را برای شما فراهم می کند.

هتلی با این مشخصات قطعا تعطیلاتی بی نظیر و فراموش نشدنی را برای گردشگران تدارک خواهد دید. از مهمترین امکانات هتل می توان به سالن ملاقات، دسترسی مناسب برای معلولان، رستوارن های مجلل، سالن ورزشی مجهز، اینترنت پرسرعت در تمامی بخش ها، برنامه های مخصوص کودکان، استخر سرپوشیده و روباز، زمین تنیس، آبگرم، ساحل اختصاصی و ... اشاره کرد.

همچنین تفریحاتی چون گلف، جت اسکی، پیاده روی طبیعت، خرید و ... با فاصله کمی با هتل از در دسترس گردشگران قرار دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: