کد خبر: ۱۵۷۳۶۳
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
0
مسعود خاتونی، مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: با فعالیت های انجام شده، از هشتم مهرماه امکان تهیه و خرید انواع کارت هدیه با متن و طرح دلخواه ، از کیوسک های شهرنت بانک شهر توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب فراهم شده است.
امکان خرید کارت هدیه از کیوسک های شهرنت بانک شهرپول‌نیوز- امکان تهیه و خرید انواع کارت هدیه از طریق کیوسک های شهرنت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب مهیا شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسعود خاتونی، مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: با فعالیت های انجام شده، از هشتم مهرماه امکان تهیه و خرید انواع کارت هدیه با متن و طرح دلخواه ، از کیوسک های شهرنت بانک شهر توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

خاتونی با تاکید بر اهمیت تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات بانکی خاطر نشان کرد: بانک شهر با شعار نوآوری در خدمت در یک سال اخیر اقداماتی مختلفی در این راستا انجام داده است که راه اندازی پیشخوان های شهرنت و دستگاه های خود بانک از مهم ترین گام هایی بوده که در این زمینه انجام شده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با ارائه این خدمات، زمینه رضایت هرچه بیشتر شهروندان از خدمات بانکی بانک شهر، هرچه بیشتر فراهم شود.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: