April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۷۲۲
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
0
این تسهیلات در قالب بسته حمایتی در هشت بخش تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه ثابت، یارانه سود تسهیلات، تسهیلات حمایت از صادرات، تسهیلات توانمندساز، تسهیلات توسعه بازار صادراتی، ضمانت نامه بانکی و تسهیلات حمایت از انتقال فناوری ارایه شده است.
ارائه تسهیلات به محصولات دانش‌بنیانپول‌نیوز- صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه خدمات و به منظور حمایت از شرکت‌های تولیدی ـ صادراتی دانش بنیان، تسهیلات حمایت از صادرات این محصولات را ارائه کرد.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، این تسهیلات در قالب بسته حمایتی در هشت بخش تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه ثابت، یارانه سود تسهیلات، تسهیلات حمایت از صادرات، تسهیلات توانمندساز، تسهیلات توسعه بازار صادراتی، ضمانت نامه بانکی و تسهیلات حمایت از انتقال فناوری ارایه شده است.

دارندگان شرایط عمومی استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، می‌توانند از بسته حمایتی این صندوق برای صادرات محصولات دانش‌بنیان استفاده کنند.

 بر همین اساس، شرکت‌های تولیدی ـ صادراتی فعال و مرتبط با این بسته حمایتی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.nsfund.ir و یا تماس با شماره تلفن‌های 6-21414193 از جزئیات این تسهیلات مطلع شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: