April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۹۷۰
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
0
در این مسابقه بیش از 100 اتومبیل از پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور حضور داشتند و رأس ساعت 8:30 صبح جمعه از ستاد فرماندهی پلیس راهور واقع در شهرک آزمایش آغاز به حرکت کرده و در پایان مسابقه مجدداً به آن محل بازگشتند.
حمایت بانک انصار از مسابقات رالی خانواده های پلیس راهورپول‌نیوز- در ادامه حمایت‌های مالی بانک‌انصار از فعالیت‌های ورزشی و تفریحی خانواده‌ها، به ویژه مسابقات ‌رالی ‌اتومبیلرانی، این بار نوبت به خانواده های پلیس راهور رسید تا در یک تور یک روزه تفریحی و خانوادگی، زیر نظر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، در کنار همسرانشان به ورزش اتومبیلرانی بپردازند و از نزدیک شاهد رقابت سالم آن ها در یک مسابقه با عنوان (صحیح برانیم، ایمن بمانیم) باشند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مسابقه بیش از 100 اتومبیل از پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور حضور داشتند و رأس ساعت 8:30 صبح جمعه از ستاد فرماندهی پلیس راهور واقع در شهرک آزمایش آغاز به حرکت کرده و در پایان مسابقه مجدداً به آن محل بازگشتند.

براساس این گزارش، هدف بانک انصار در حمایت از این برنامه در روزجمعه دهم مهرماه انجام مسئولیت‌های‌اجتماعی و تشويق آحاد شهروندان، به ويژه خانواده ها به فعاليت هاي ورزشي و تفريحات سالم است.

حمایت بانک انصار از مسابقات رالی خانواده های پلیس راهور

این گزارش می افزاید که موفقیت بانک انصار در حمایت از برگزاری مسابقه رالي يک روزه تفريحي، خانوادگي جام پيشخوان بانکي انصار و استفاده از کارت های شهروندی دارای خدمات متمایز دراستان های مختلف، و همچنین، تبلیغات گسترده در سطح شهر برای انجام اقدامات تشویق کننده فعالیت های ورزش و تفریحی خانوادگی، باعث شد تا پلیس راهوار که نقش عمده ای در مدیریت ترافیک کشور دارد، درخواست برگزاری این مسابقه را به بانک انصار ارایه داده و موافقت بانک انصار را کسب کند.

حمایت بانک انصار از مسابقات رالی خانواده های پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: