کد خبر: ۱۶۰۱۵۸
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴
0
افسانه این برند مشهور از سال 1860 و کشور سوئیس آغاز شده است. این کمپانی با محصولات برند اختصاصی یا بصورت تحت لیسانس در بازار ساعت حضور دارد و انتخابی مناسب برای مشتریان خاص و مشکل پسندان محسوب می شود.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - دنیای ساعت و حواشی مرتبط با آن یکی از پرطرفدارارترن حوزه اخبار را به خود اختصاص داده است. این وسیله به عنوان یک ابزار کاربردی، وسیله شخصی یا کالای لوکس و کمیاب همواره مورد توجه تولیدکننده و مصرف کنندگان قرار داشته است.
به اعتقاد کارشناسان صنعت مد، یکی از اولین قسمت هایی که در مواجهه با یک فرد جدید توجه را به سمت خود جلب می کند، ساعتی خواهد بود که وی بر دستان خود دارد. از این رو مشاهده می کنیم بسیاری از چهره های مشهور در ژست های تصویری و یا مصاحبه های خود طوری قرار می گیرند که ساعت آنها نیز مشخص باشد. هر چند در این بین زیاده روی های بسیاری را شاهد هستیم اما در هر صورت ساعت ارتباط نزدیکی با سبک و استایل صاحب خود دارد.

جالب بودن این ابزار برای انسان و همچنین صنعت مد موجب شده تا اطلاعات و اخبار مختلفی در رابطه با آن ارائه شود. اخیرا تحققاتی انجام شده که بر اساس آن تعدادی از محبوب ترین برندهای ساعتی جهان در سال جاری میلادی لیست شده اند که در ادامه مطلب امروز بدان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید با محبوب ترین برندهای ساعت در سال 2015:

تگ آور

افسانه این برند مشهور از سال 1860 و کشور سوئیس آغاز شده است. این کمپانی با محصولات برند اختصاصی یا بصورت تحت لیسانس در بازار ساعت حضور دارد و انتخابی مناسب برای مشتریان خاص و مشکل پسندان محسوب می شود.

سیکو

شرکت با سابقه ژاپنی در حوزه تولید ساعت است. محصولات متنوع سیکو برای سالیان متمادی اعتماد و حمایت مشتریان را هماره خود داشته است. از سال 1881 تا کنون سیکو یک خرید مطمئن محسوب می شود.

تیسوت

یکی از تولیدکنندگان شناخته شده ساعت در جهان است که از سال 1853 تا کنون به عنوان برندی سوئیسی و خاص مورد توجه قرار دارد.

بیولوا

از سال 1875 میلادی و در شهر نیویورک کار خود را آغاز کرد و در نوار موفقیت حرکت کرد تا آنکه در سال 2008 با یک معامله 250 میلیون دلاری به مالکیت گروه مشهور سیتی زن درآمد.

رولکس

برندی است مترادف با اعتبار، شهرت و تجمل. این شرکت با فاصله زیادی از سایر برندها به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت های لوکس شناخته می شود. ریشه های آن به سال 1905 میلادی باز می گردد.


امگا
سابقه آن به سال 1848 میلادی باز می گردد و یکی از اصیل ترین های دنیای ساعت محسوب می شود. دفتر مرکزی امگا در کشور سوئیس قرار دارد.

ویکتورینوکس

شاید این برند را بیشتر با چاقوهای سوئیسی آن بشناسید اما در دنیای ساعت نیز حضور موفقی دارد. براساس نظرسنجی ها ویکتورینوکس یکی از محبوب ترین برندهای ساعت در سال 2015 بوده است.

همیلتون

شرکت سوئیسی تولیدکننده ساعت های لوکس است که از سال 1892 در آمریکا پایه گذاری شد. همیلتون برای آنهایی که می خواهند خاص باشند انتخاب های مناسبی را ممکن ساخته است.

سیتی زن

این ژاپنی را هه می شناسند از معمولی ترین محصولات تا لوکس ترین آنها، همگی در دامنه محصولات سیتی زن قرار دارند.

سیتی زن عامل شکل گیری  بسیاری از نوآوری های تکنولوژیک جهان ساعت بوده است.

کاسیو جی شاک

جی شاک لاین محصولات مقاوم و بادوام کمپانی ژاپنی کاسیو است که این روزها میان جوانان محبوبیتی عجیب دارد. رنگ های متنوع و فریم های جذاب پلاستیکی مشخصه اصلی ساعت های جی شاک هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: