April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۱۲۸
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
0
به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت، کتاب «خط روشن» که گزیده‌ای از کتاب ارزشمند الغدیر نوشته علامه امینی است برای کارکنان بانک دی تهیه و مسابقه‌ای از محتوای آن برگزار شد.
مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر در بانک دی برگزار شدپول‌نیوز- برندگان مسابقه کتابخوانی «خط روشن» که به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت در بانک دی برگزار شده بود، مشخص شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت، کتاب «خط روشن» که گزیده‌ای از کتاب ارزشمند الغدیر نوشته علامه امینی است برای کارکنان بانک دی تهیه و مسابقه‌ای از محتوای آن برگزار شد.

بر این اساس از بین بیش از 300 نفری که به سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند، به سه نقر به قید قرعه کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی اهدا شد.

کتاب «خط روشن» با توجه به فقدان گزیده‏ای روان، جامع و کم حجم و متناسب با فضای جوانان و برای تحقق دغدغه رهبر معظم انقلاب که در اسفند 1378 درباره کتاب ارزشمند الغدیر فرمودند:«کتاب "الغدیر" به نظر من مهجور است» منتشر شده است.

روابط عمومی بانک با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و نشر کتابخوانی در بین کارکنان تا کنون چند دوره مسابقه کتابخوانی برگزار کرده است که این برنامه‌ها از جمله مسابقه فرهنگی «قرآن در خانه» که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، با استقبال کارکنان بانک مواجه شده است.

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی«خط روشن»  به شرح زیر است:

1 ـ سرکار خانم هدي تاكستاني ـ کارشناس اطلاعات پایه

2 ـ جناب آقای عبدالرسول دالوند ـ کارشناس بانکداری شرکتی

3 ـ جناب آقای محمد قاسمي دامغاني ـ کارشناس معاونت فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: