April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت 13 آبانپول‌نیوز- به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 13 آبان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام حسین فروزان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بدین شرح است:

سیزده آبان ماه هرسال یادآور دلاور مردی های کسانی که به تعبیر رهبرکبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، انقلاب دوم اسلامی را شکل دادند و لانه تزویز، ریا و تجسس را تسخیر کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هم مسلکانشان که در سال های نه چندان دور به تیر غضب رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیده بودند، پرچم اقتدار ایران اسلامی را بر فراز سفارت آمریکا بر افراشتند.

نقشی که دانش آموزان در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سال های بعد از آن داشتند، نه تنها روشنگری، بلکه ایمان و اراده در رسیدن به هدف و مبارزه با هر آنچه نام استکبار و ظلم را به همراه دارد، با خود عجین کرده است.

به جاست که امروز نیز دانش آموزان میهن اسلامی در سنگر تعلم و پیشرفت، هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا نگهبان ارزشمندی برای خون های ریخته شده در راه دین و میهن، در سال های قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: