April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۳۷۸
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
0
عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین ترمیم و زیبایی دندان گفت: کاشت نگین دندان علاوه بر این که باعث نرم‌شدن سطح دندان می‌شود پوسیدگی دندان را نیز با خود به همراه می‌آورد.
پوسیدگی دندان با کاشت نگینپول‌نیوز- کیوان ساعتی در گفت‌وگو یی در خصوص کاشت نگین روی دندان گفت: کاشت نگین دندان برای طولانی مدت سطح زیرین خود را نرم می‌کند و احتمال پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد بدین‌ترتیب از نظر متخصص ترمیمی و زیبایی دندان این کار به هیچ عنوان اصولی نیست.

وی افزود: کاشت نگین روی دندان‌ها باعث می‌شود دندان مورد نظر از شویندگی و قدرت ضد باکتریال بزاق‌ها دور بماند.

ساعتی با اشاره به اینکه امروزه برخی نگین دندان خود را با رنگ لباسشان ست می‌کنند، عنوان کرد: ماندن نگین دندان بیش از یک هفته نه تنها زیبا نیست بلکه به دلیل عوارض بعدی از زیبایی صورت هم کم می‌کند و پس از آن فرد را وادار می‌کند تا به‌دنبال برگرداندن زیبایی خود برود.

وی اظهار کرد: این روزها برخی افرادی که دندان‌هایشان تغییر رنگ پیدا کرده است از نگین دندان برای پوشاندن آن استفاده می‌کنند در صورتی که اگر بدانند با بلیچینگ می‌توانند دندان تغییر رنگ یافته‌ی خود را به حالت اول برگردانند قطعا این راه اصولی را انتخاب می‌کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن ترمیمی و زیبایی دندان در خصوص کاشت نگین توسط افراد نا آشنا به دندان پزشکی گفت: افراد فاقد صلاحیت اغلب از چسب‌های نامناسب استفاده می‌کنند و این می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: