April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۴۱۸
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
0
محمد ابراهیم تحسیری با بیان این که سیل اخیر در منطقه ایلام خسارت‌های قابل توجهی به همراه داشته است،‌ از سرپرستی شعبه ایلام خواست با اتخاذ تمهیداتی، زمینه پاسخگویی هر چه سریع‌تر به بیمه‌گذاران این شرکت که در حادثه سیل دچار خسارت شده‌اند را فراهم کنند.
ابراز همدردی مدیرعامل بیمه معلم با هموطنان آسیب دیده از سیلپول‌نیوز- مدیرعامل بیمه معلم با ابراز تاسف از خسارات ایجاد شده در اثر سیل ایلام و همدردی با هموطنان آسیب دیده منطقه، دستور رسیدگی فوری به پرونده‌های خسارت را صادر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد ابراهیم تحسیری با بیان این که سیل اخیر در منطقه ایلام خسارت‌های قابل توجهی به همراه داشته است،‌ از سرپرستی  شعبه ایلام خواست با اتخاذ تمهیداتی، زمینه پاسخگویی هر چه سریع‌تر به بیمه‌گذاران این شرکت که در حادثه سیل دچار خسارت شده‌اند را فراهم کنند.

در همین رابطه سرپرست شعبه ایلام بیمه معلم از آمادگی صد درصدی این شعبه برای جبران خسارت بیمه‌گذاران این شرکت در اثر سیل اخیر خبر داد.

بهروز کلانتری با بیان این که بارندگی اخیر در استان ایلام شدت فراوان داشته است، گفت: متاسفانه این سیل خسارت زیادی به شهر وارد کرده، بطوری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسئولین استان برآورد خسارت تا ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده است.

 وی با اشاره به اینکه سه نفر در این سیل جان باخته، یک نفر مفقود و ۲۰ نفر مصدوم شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون چند مورد خسارت از سوی بیمه‌گذاران شرکت بیمه معلم دریافت گردیده است.

کلانتری ادامه داد: یک مورد خسارت در مرز مهران مربوط به ماشین آلات مهندسی و چند مورد خسارت وارده به خودروهای شخصی دریافت شده، که خسارت آن در حال بررسی و کارشناسی است.

بهروز کلانتری سرپرست شعبه ایلام  با تاکید بر اینکه که شعبه بیمه معلم ایلام با ستاد بحران هماهنگ است، افزود کارشناسان این شعبه نیز به صورت کشیک آماده پاسخگویی به خسارت دیدگان میباشند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: