April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۶۲۶
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
0
ایمانی ضمن بررسی عملکرد شعب استان قم، توسعه سهم بازار را از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی دقیق عمده منابع جذب شده در هر استان را در همان استان مصرف کنیم لذا مهم ترین ماموریت بانک پس از جذب منابع، مدیریت مصارف و مصرف بهینه آن می باشد.
تاکید بر اجرای قانون بانکداری اسلامی در بانک مهراقتصادپول‌نیوز- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از ستاد و شعب استان قم بر توسعه سهم بازار و اجرای بانکداری اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک در جریان بازدید از شعب استان ضمن تبادل نظر با کارکنان، بر اجرای بانکداری اسلامی، مشتری مداری، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداری مشتریان را فراهم نمایند.

ایمانی ضمن بررسی عملکرد شعب استان قم، توسعه سهم  بازار را از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی دقیق عمده منابع جذب شده در هر استان را در همان استان مصرف کنیم لذا مهم ترین ماموریت بانک پس از جذب منابع، مدیریت مصارف و مصرف بهینه آن می باشد.

تاکید بر اجرای قانون بانکداری اسلامی در بانک مهراقتصاد

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله بانکداری اسلامی، گفت: یکی از اشکالات موجود در عدم اجرای این قانون، انتظار اجرای کامل آن از سوی بانک هاست در حالی که واقعیت این است که شبکه بانکی تنها عهده دار50 درصد اجرای آن بوده و مابقی به عهده اشخاصی است که از این منابع استفاده می کنند.  

وی تصریح کرد: شبکه بانکی کشور به خودیِ خود نمی تواند بانکداری اسلامی را به طور کامل اجرایی کند لذا حمایت و پشتیبانی ائمه جمعه و جماعات، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، دولت، مسئولین، اساتید و صاحب نظران برای ترغیب و توجیه مردم و مشتریان، بانک ها را در استقرار این قانون یاری می کند.

ایمانی همچنین در بازدید از مرکز فقهی بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد، راه اندازی این مرکز را دستاورد مهمی عنوان کرد و ابراز داشت: کارکنان بانک مهر اقتصاد خود را سرباز جبهه مقابله با ربا و معاملات ربوی می دانند و با آمادگی کامل برای اجرای بانکداری بدون ربا گام بر دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: