May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۰۱۰
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷
۲
برای هر چه بیشتر لوکس بودن در دنیای خودرو هیچ حد و اندازه ای مشخص نشده است. هر ابتکاری که ارزش یک خودرو را افزایش دهد در واقع خلاقیتی در راستای برجسته ساختن آن از سایر محصولات بازار خواهد بود.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی- یکی از پرمخاطب ترین بخش های دنیای خودرو به بازار محصولات لوکس این صنعت پیشرو اختصاص دارد. اینجا لازم نیست حتما در گروه خریداران قرار داشته باشید زیرا اخبار مرتبط با این دسته محصولات نیز بسیار پرمخاطب بوده و بسیاری از عاشقان دنیای خودرو با هیجان خاصی پیگیر آخرین تحولات مربوط به بازار خودروهای لوکس هستند.

برای هر چه بیشتر لوکس بودن در دنیای خودرو هیچ حد و اندازه ای مشخص نشده است. هر ابتکاری که ارزش یک خودرو را افزایش دهد در واقع خلاقیتی در راستای برجسته ساختن آن از سایر محصولات بازار خواهد بود. برای امروز سری به لوکس ترین خودروهای امسال می زنیم تا از آخرین تغییرات و بروزرسانی های این بازار پرطرفدار مطلع شویم.

استون مارتین رپید اس

قیمت پایه: 198250 دلار

استونمارتین ذاتا خودرویی لوکس محسوب می شود و هرگز یک محصول خیابانی معمولی نبوده است. لاین رپید اس یکی از بهترین های استون مارتین است. زبان طراحی خاص این خودروساز در کنار ویژگی هایی چون جلوپنجره آلومنیومی یکپارچه دست ساز و پوشش چرم دست دوز تمامی قسمت های داخلی خودرو تلاشی برای افزایش تفاوت های رپید اس بوده است.

در قسمت موتور نیز از یک قلب تپنده 12 سیلندر 6 لیتری با 550 اسب بخار خروجی و گشتاور 457 پوندفوت استفاده شده است. تمامی قطعات این موتور با دست مونتاژ شده اند.

آئودی آ 8 ال دبلیو14

قیمت پایه: 137900 دلار

آئودی یک اثر هنری را به دنیای خودرو معرفی کرده است. خودرویی با وقار مجهز به آخرین فناوری های روز و موتور قدرتمند که مجموعه ای کامل را تشکیل داده است.  زیر درپوش موتور از یک موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر با خروجی 500 اسب بخار و گشتاور 463 پوندفوت استفاده شده است.

ب ام و 760 ال آی

قیمت پایه: 141200 دلار

بسیاری از طرفدارن ب ام و، محصولات سری 7 این کمپانی را اوج تکامل سازنده می دانند و عاشقانه آنرا ستایش می کنند. 760 ال آی یک سوپر سدان تمام عیار است. موتور قدرتمند 6 لیتری 12 سیلندر با توربوشارژ دقلو غرشی دیوانه وار برای این خودروی 535 اسب بخاری به ارمغان آورده است.

بنتلی مولسان

قیمت پایه: 298900 دلار

بنتلی هم به مانند استون مارتین همواره محصولاتی برای مخاطب خاص تولید کرده است. مولسان یکی از بهترین محصولات خانواده بنتلی است. برای ساخت یک مولسان چیزی در حدود 170 ساعت کار برای تکمیل فضای داخل کابین لازم است که از این میزان فقط 15 زمان برای دوخت چرم روی فرمان در نظر گرفته می شود. موتورهای خوش صدای بنتلی نیز که جای ویژه خود را دارند. در قلب مولسان یک موتور 6.75 لیتری 8 سیلندر با خروجی 505 اسب بخار و گشتاور حیرت انگیز 752 پوندفوت قرار داده شده است.

جگوار ایکس جی آر ال دبلیو بی

قیمت پایه: 119000 دلار

جگوار سابقه ای لوکس در دنیای خودرو به شمار می رود. در جدیدترین محصول این کمپانی نیز همن رسم قدیمی دنبال شده است.استفاده از بهترین مواد اولیه ممکن برای طراحی داخل خودرو و یک موتور 8 سیلندر 550 اسب بخاری هر مشکل پسندی را راضی می کند.

لکسس ال اس 600 ال

قیمت پایه: 120600 دلار

یکی از خاص ترین لکسس های تولیدشده تا کنون به شمار می رود. این خودرو بالاترین استانداردهای ممکن در صنعت خودرو را همراه خود دارد.

مازراتی کواتروپورو اس کیو4

قیمت پایه: 102500 دلار

یک محصول لوکس خانوادگی از مازراتی با بهترین انواع چرم و چوب در تزئینات داخلی است. در قسمت موتور با یک مجموعه 6 سیلندر 404 اسب بخاری مجهز به توربوشارژ دوقلو سروکار داریم. گشتاور این مجموعه برابر با 406 پوندفوت است.

مرسدس بنز اس 65 آ ام گ

قیمت پایه: 222000 دلار

جای مرسدس در لیت امروز ما خالی بود. اس 65 یک غول آلمانی است که هیچ جای صحبتی باقی نمی گذارد. بهترین مواد ممکن برای ساخت اتاق و تزئینات آن و همچنین قلب تپنده 12 سیلندر 621 اسب بخاری آن هر مخاطبی را به تحسین وا می دارد. گشتاور این مجموعه برابر با 738 پوندفوت است.

پورشه پانامرا توربو اس

قیمت پایه: 200500 دلار

پورشه همواره به ارائه محصولاتی خاص شهرت داشته است. پانامرا توربو اس برگ برنده این خودروساز آلمانی در میدان رقابت خودروهای لوکس به شمار می رود. اینجا همه چیز در بالاترین کیفیت ممکن قرار دارد. در بخش موتو راز یک قلب تپنده 8 سیلندر مجهز به توربوشارژ دوقلو با 570 اسب بخار خروجی و گشتاور 553 پوندفوت استفاده شده است.

رولزرویس فانتوم دراپ هد

قیمت پایه: 474600 دلار

رولزرویس طی تاریخ خالق زبان طراحی لوکس در دنیای خودرو بوده، برای تولید هر محصول آن ساعت ها کار مهندسی و هنری لازم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1394/08/27
کارکنان صادق دولت هیچوقت ماشین لوکس که نه ، حتی پایین ترین مدل خودروی خارجی را تا زمانی که وضع ایجوریه نخواهنددیدخدایا من چکارکنم برس به دادمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
23:55 - 1394/08/29
خوشبحالت حداقل یه کار داری ما که بیکاریم چیکار کنیم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: