April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۱۷۸
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
0
موفق ترین فعالان بخش خصوصی با توجه به پارامترهایی شامل: نوآوری، سرمایه گذاری، رقابت در عرصه بین الملل، ایجاد اشغال و همچنین رویکردهای مالیاتی طبقه بندی شده اند.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - در اقتصادهای موفق جهان، بخش قابل توجهی از مسئولیت توسعه و پیشرفت متوجه بخش خصوصی است به عبارت دیگر فعالیت های بخش خصوصی همراه و همسو با نهادهای دولتی و حمایت های جدی از سوی دولت هاد موجب تضمین ثبات و موفقیت اقتصادی می شود. همراه با پیشرفت های روز جهان و تغییر شکل کسب و کار از انواع سنتی به مدرن همانند استارت آپ های موفق، شاهد هستیم اثر گذاری بخش خصوصی در رونق اقتصادی کشورها به مراتب پررنگ تر از گذشته نیز شده است.

اخیرا اتحادیه شرکت های خصوصی چین با همکاری خانه صنعت و آکادمی علوم مدیریت چین اقدام به انتشار گزارشی کرده اند که در آن موفق ترین فعالان بخش خصوصی با توجه به پارامترهایی شامل: نوآوری، سرمایه گذاری، رقابت در عرصه بین الملل، ایجاد اشتغال و همچنین رویکردهای مالیاتی  طبقه بندی شده اند. در صدر لیست کمپانی نام آشنای لنوو با درآمد 289.5 میلیارد یوآنی(45 میلیارد دلار قراردارد. بدنبال لنوو کمپانی واوی با درآمد 288.2 میلیارد یوآنی و کمپانی سانینگ با 282.9 میلیارد یوآن قرار دارند. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به این لیست.

چاینا وانکی

کمپانی فعال در بخش املاک و مستغلات

گروه گوانگ شا

هلدینگ فعال در سرمایه گذاری های مختلف

گروه هنگلی

فعال در صنعت نساجی

گروه دالیان وندا

شرکت خوشه ای فعال در حوزه های مختلف سرمایه گذاری

شین جیانگ گوانگ هویی اینوستمنت

شرکت فعال در حوزه های مختلف سرمایه گذاری

گروه جیانگسو شاگانگ

فعال در حوزه تولید فولاد. در آخرین آمارها به عنوان هفتمین تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان شناخته می شود.

گروه شاندونگ ویکیائو پایونرینگ

فعال در صنعت نساجی

گروه سانینگ

فعال در بخش خرده فروشی

واوی تکنولوژی

فعال در حوزه فناوری

لنوو

فعال در حوزه فناوری

همانطور که مشاهده می شود هلدینگ های خصوصی حضوری موفق در این لیست دارند که این می تواند نشان از فرهنگ بالای سرمایه گذاری و تجهیز به آخرین اطلاعات دنیای اقتصاد از جانب چنین مراکزی در بخش خصوصی اقتصاد چین باشد. برای مثال هنگامی که یک گروه سرمایه گذاری فعال در بخش املاک و مستغلات مانند چاینا وانکی جز برترین کارآفرینان بخش خصوصی قرار می گیرد مشخص می شود که حوزه املاک و مستغلات با رویکردی حرفه ای می تواند به یکی از مراکز ایجاد فرصت های شغلی تخصصی مبدل شود.

برچسب ها: اشتغال ، اقتصاد ، چین ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: